diana-35
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:27
heey dames,
slik nu al weer een hele tijd lang de diana-35.
Maar ben eigenlijk niet tevreden, heel vaak moe geen zin
in sexs en de grootste moeite me vreetbuien te onderdrukken.
Toen ik tijdje gestopt was met diana had ik nergens last van met eten at altijd normaal nooit zulke eetbuien gehad:o
Maar ik slik deze pil omdat als ik stop ik helaas weer helemaal onder de acne komt te zitten.
Nu is me vraag aan jullie wie slikt de diana ook en heeft ook vervelende bijwerkingen? want soms twijfel ik of het wel aan de diana ligt. En wie slikt er een andere pil tegen acne en hoe heet ie pil dan en hoe werkt die verder?
Liefs,
Melissa
Ps sorry als er al een topic over bestaat kon hem namelijk niet vinden haha
slik nu al weer een hele tijd lang de diana-35.
Maar ben eigenlijk niet tevreden, heel vaak moe geen zin
in sexs en de grootste moeite me vreetbuien te onderdrukken.
Toen ik tijdje gestopt was met diana had ik nergens last van met eten at altijd normaal nooit zulke eetbuien gehad:o
Maar ik slik deze pil omdat als ik stop ik helaas weer helemaal onder de acne komt te zitten.
Nu is me vraag aan jullie wie slikt de diana ook en heeft ook vervelende bijwerkingen? want soms twijfel ik of het wel aan de diana ligt. En wie slikt er een andere pil tegen acne en hoe heet ie pil dan en hoe werkt die verder?
Liefs,
Melissa
Ps sorry als er al een topic over bestaat kon hem namelijk niet vinden haha
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:44
Hey Melissa,
Ik gebruik deze pil ook al 17 jaar met een stop van 1 jaar. Ik heb nu ook nog steeds acne, op mijn 30e! Ik wil graag met de pil stoppen maar durf niet goed. Ben bang dat ik straks weer helemaal onder kom te zitten. Mocht er een alternatief zijn dan zou ik het wel willen proberen.
Je hebt hier waarschijnlijk niet veel aan maar ik wilde het even kwijt.
Grtjs
Ik gebruik deze pil ook al 17 jaar met een stop van 1 jaar. Ik heb nu ook nog steeds acne, op mijn 30e! Ik wil graag met de pil stoppen maar durf niet goed. Ben bang dat ik straks weer helemaal onder kom te zitten. Mocht er een alternatief zijn dan zou ik het wel willen proberen.
Je hebt hier waarschijnlijk niet veel aan maar ik wilde het even kwijt.
Grtjs
anoniem_57338 wijzigde dit bericht op 16-10-2007 16:44
Reden: Mijn echte naam ingevuld
Reden: Mijn echte naam ingevuld
% gewijzigd
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:53
heey meid,
ja daar ben ik ook bang voor , misschien helpt ie niet meer goed
tegen acne omdat je hem al zo lang slikt?
Want ben zelf op me 14de ermee begonnen toen ben ik rond me 15de gestopt
en op me 17de weer begonnen, omdat ik een vuurrood gezicht had (niet echt puistjes.) Maar toen duurde het ook zeker 8 maanden voor ik weer wat resultaat ging zien en nog zie je nog rode vlekjes dus misschien maar keertje overstappen op een andere pil ?
liefs
ja daar ben ik ook bang voor , misschien helpt ie niet meer goed
tegen acne omdat je hem al zo lang slikt?
Want ben zelf op me 14de ermee begonnen toen ben ik rond me 15de gestopt
en op me 17de weer begonnen, omdat ik een vuurrood gezicht had (niet echt puistjes.) Maar toen duurde het ook zeker 8 maanden voor ik weer wat resultaat ging zien en nog zie je nog rode vlekjes dus misschien maar keertje overstappen op een andere pil ?
liefs
dinsdag 16 oktober 2007 om 18:21
hallo,
Ik ben 2 jaar geleden al eens overgestapt van de diana 35 naar een andere pil. Hierdoor kreeg ik last van acne en dus weer gestart met de diana pil.Nu ben ik in mei 2007 weer gestopt en niet overgegaan op een andere pil. Kreeg naar een paar maanden wel weer wat last, maar een stuk minder dan 2 jaar geleden. Maak mn gezicht wel grondig schoon 2 maal daags en heb van de dokter iets wat ik dagelijks op mijn gezicht doe. Volgens mij een plaatselijke antibiotica. Heb trouwens 10 jaar de diana pil geslikt. Merk dat ik doordat ik gestopt ben veel beter in mijn vel zit. Ik ben voordat ik gestopt ben gelijk naar de huisarts gegaan met dit probleem en kreeg er dus ook iets voor.
Succes!
Ik ben 2 jaar geleden al eens overgestapt van de diana 35 naar een andere pil. Hierdoor kreeg ik last van acne en dus weer gestart met de diana pil.Nu ben ik in mei 2007 weer gestopt en niet overgegaan op een andere pil. Kreeg naar een paar maanden wel weer wat last, maar een stuk minder dan 2 jaar geleden. Maak mn gezicht wel grondig schoon 2 maal daags en heb van de dokter iets wat ik dagelijks op mijn gezicht doe. Volgens mij een plaatselijke antibiotica. Heb trouwens 10 jaar de diana pil geslikt. Merk dat ik doordat ik gestopt ben veel beter in mijn vel zit. Ik ben voordat ik gestopt ben gelijk naar de huisarts gegaan met dit probleem en kreeg er dus ook iets voor.
Succes!
vrijdag 4 september 2009 om 11:43
vrijdag 4 september 2009 om 15:57
De meeste mensen zullen geen last van haaruitval en dikker worden krijgen, in ieder geval niet meer dan bij een andere pil. Sowieso is het moeilijk te voorspellen van te voren hoe jouw lichaam er precies op reageert. Gewoon een paar maanden proberen en dan bekijken of het wat voor je is.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 5 september 2009 om 09:48
De Dianepil wordt ook tegen haaruitval gegeven maar ik heb zelf juist veel meer haaruitval sinds ik de Diane slik... Of dat aan de Diane ligt of dat het toeval is weet ik niet. Ik ken het probleem van niet durven stoppen maar ik zal er binnenkort waarschijnlijk toch aan moeten geloven, doodeng...
S82: op welke pil was je overgestapt toen je voor de eerste keer met Diane stopte, Microgynon?
S82: op welke pil was je overgestapt toen je voor de eerste keer met Diane stopte, Microgynon?
zaterdag 5 september 2009 om 12:05
Ik wou gaan beginnen met de diana 35, en ben bang dat ik haar uit val krijg, en zit daar niet om te springen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en mij meer kunnen vertellen over de voor en nadelen van deze pil.
Je mag mij ook mailen op 4979@live.nl
Groetjes Miranda
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en mij meer kunnen vertellen over de voor en nadelen van deze pil.
Je mag mij ook mailen op 4979@live.nl
Groetjes Miranda
maandag 7 september 2009 om 15:03
Ik weet dat ik van de pil die ik gebruikte, de gewone microgynon iets aankwam, maar die 2-3 kilo gingen er ook direct weer af als ik ermee stopte. Binnen 2 weken was ik weer terug in mijn oude lijf. Dik worden van de pil is in ieder geval niet een duidelijk bewezen bijwerking. Gewoon proberen dus. En als je de diane pil echt nodig hebt ivm puistjes, dan zie je er meestal met 2 kilo erbij en zonder pukkels er beter uit.
En je kunt altijd besluiten te stoppen als het niet bevalt. Niemand kan exact voorspellen hoe een specifieke pil het op jouw lijf gaat doen. Enkel door uit proberen kom je erachter.
En je kunt altijd besluiten te stoppen als het niet bevalt. Niemand kan exact voorspellen hoe een specifieke pil het op jouw lijf gaat doen. Enkel door uit proberen kom je erachter.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 7 september 2009 om 15:05
Ik ben op mijn 15e begonnen met de Diane ivm acne. Ik ben er niet door aangekomen, maar m'n puistjes verdwenen ook niet helemaal. Wat wel opviel is dat z'n libido echt naar het vriespunt zakte. Toen ik 20 was kreeg ik de goedkope variant hiervan, acne in volle ornaat terug maar de seksdrive ook. Heb die pil er maar helemaal uitgegooit.
maandag 7 september 2009 om 21:30