Diarree pillen?
donderdag 3 juni 2010 om 10:52
Misschien is er al een topic over maar ik kon hem niet zo snel vinden.
Ik ga naar Thailand over 2 maanden en vorige keer had ik heel goede diarree pillen mee, maar ik weet niet meer hoe ze heetten.
Ik heb ze 1x tijdens de vakantie nodig gehad en ze werkten eigenlijk met een uur en daarna geen krampen of iets dergelijks meer gehad. Top apparaten dus.
Nu zoek ik dus hele goede diarree pillen - voor als Norit niet meer werkt...
De gene die ik had waren roze.
Iemand enig idee welke het waren of andere aanraders?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes
Kapara
Ik ga naar Thailand over 2 maanden en vorige keer had ik heel goede diarree pillen mee, maar ik weet niet meer hoe ze heetten.
Ik heb ze 1x tijdens de vakantie nodig gehad en ze werkten eigenlijk met een uur en daarna geen krampen of iets dergelijks meer gehad. Top apparaten dus.
Nu zoek ik dus hele goede diarree pillen - voor als Norit niet meer werkt...
De gene die ik had waren roze.
Iemand enig idee welke het waren of andere aanraders?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes
Kapara
donderdag 3 juni 2010 om 11:11
Het is inderdaad Imodium, de stofnaam is Loperamide.
Je kunt ze zelfs bij etos of kruidvat kopen.
Gebruik ze alleen als het echt niet anders kan. Ze leggen de werking van de darmen stil, zodat je geen last meer hebt van buikloop. Maar als je iets verkeerds hebt gegeten moet dat wel eerst je lichaam uit.
Je kunt ze zelfs bij etos of kruidvat kopen.
Gebruik ze alleen als het echt niet anders kan. Ze leggen de werking van de darmen stil, zodat je geen last meer hebt van buikloop. Maar als je iets verkeerds hebt gegeten moet dat wel eerst je lichaam uit.

donderdag 3 juni 2010 om 12:24
Immodium werkte bij mij in Egypte prima en 2 dagen later was alles weer normaal. Geen verstoppingen na gebruik.
Neem ook ORS mee, daar zitten vitamines en mineralen in. Bij diarree verlies je daar veel van. Je voelt je na gebruik binnen een uur weer redelijk fit. Te koop bij apotheek en drogisterij.
Neem ook ORS mee, daar zitten vitamines en mineralen in. Bij diarree verlies je daar veel van. Je voelt je na gebruik binnen een uur weer redelijk fit. Te koop bij apotheek en drogisterij.