Gezondheid alle pijlers

Dichte keel

16-05-2017 21:22 3 berichten
Hoi!

Sinds een paar weken heb ik af en toe last van ineens een benauwd gevoel. M'n keel lijkt dan dicht te knijpen en hoe meer ik ga hoesten hoe erger het wordt (logisch ook natuurlijk).
Nu heb ik het weer en zit ik eens terug te denken aan de vorige keren, maar kan er geen pijl op trekken. Het lijkt niet gelinkt aan mijn hooikoorts (had het midden in de winter ook), ik kan verder gewoon normaal ademen (al moet het wel vanuit borst, buikademhaling voelt benauwd). Wel heb ik het vaak 's avonds of 's nachts, overdag eigenlijk nooit.

Tegenwoordig ben ik er achter dat het wel werkt om een hele hete bak thee naar binnen te werken, echt zo heet mogelijk. Dan is in ieder geval het gevoel van 'moeten hoesten' weg en dan verdwijnt de benauwdheid ook wel na een tijdje.

Nu ben ik niet zo'n doktersbezoeker, maar omdat het nu toch wel regelmatig terug komt begint het te irriteren. Misschien komt het iemand bekend voor of zal ik toch maar een afspraak maken bij de huisarts? :)
Gewoon afspraak bij de huisarts maken. Men mag geen medisch advies geven en het kan vanalles zijn. Hele hete thee is trouwens niet goed. Kan je slokdarm verbranden. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen hete drank doorslikken maar even wachten tot het mondtemperatuur heeft.

Onderzoeken op evt astma kan nooit kwaad en je krijgt dan medicijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven