Gezondheid alle pijlers

Domme vraag.. Ik weet het.. Maar tóch!

13-05-2011 17:27 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva dames.

Ik heb een vraagje. Een waar ik eigenlijk het antwoord wel op weet, maar ik twijfel toch..

Ik heb een mirena gehad. Die heb ik laten verwijderen. Één hele maand daarvoor heb ik onbeschermde seks gehad. Tussendoor ongesteld geweest. Nu is de Mirena er uit en ben ik al 12 dagen overtijd.

Met de mirena was ik altijd regelmatig op de 1e van de maand ongesteld.

De huisarts zegt dat mijn lijf waarschijnlijk moet wennen maar dat ik mág testen als ik wil. Het mag, maar hoeft niet.. Ik vond dit niet echt een fijn antwoord, ik kan er niet uit opmaken of ik nou wél of niet zwanger zou kunnen zijn.

Ik ben 19 en een baby is níet welkom. Nu zou je zeggen, koop een testje.. Maar dat wil ik eigenlijk niet doen als het niet nodig is. Zo'n test kost een eurotje of 6 en daar eet ik 2, soms 3 dagen van :-S ..

Ik weet wel dat ik nadat ik seks gehad heb nog een hele maand beschermd ben geweest.. Maar het zit me gewoon niet lekker.

Wat vinden jullie er van?
Als je het wilt weten is er maar 1 oplossing; een test doen........
Zal ik dan mijn glazen bol maar even voor je pakken?
Weeg voor jezelf af hoe erg je twijfelt, en hoe erg je er 6 euro voor over hebt. Ik vind 6 euro voor zoiets als dit erg meevallen hoor, er zijn een stuk duurdere testen.

Maar, als je gewoon nog een maand beschermd bent geweest, dan kan er toch niks aan de hand zijn eigenlijk?

Nogmaals, maak voor jezelf de afweging, 6 euro voor een belangrijk iets als dit, lijkt me niet veel.
je kunt zwanger zijn, alles is mogelijk dus toch maar test doen. kan ook zijn dat je onregelmatig bent omdat je lichaam moet wennen maar dacht dat dat bij spiraal niet zo is als bij een pil. bij kruidvat kun je 2 testen voor 5 euro halen...
Je krijgt een tweeling...

*laat een martini inschenken*
You know how I know? Because I reeaally think so!
Newsflash ----> een baby is een beetje duurder dan 6 euries.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 mei 2011 @ 17:32:

Je krijgt een tweeling...

*laat een martini inschenken*Eeneiïg, twee eiig of Siamees?
Zie het t een beetje wazig, misschien toch een?

*neemt nog n slok*
Misschien net als die Chinese Moeder?
Ja, je bent zwanger. Ook mijn bol zegt het. Als je overtijd bent. ben je zwanger. zo simpel is dat.

Wat voor kinderwagen neem je?
@hanneke, ik moet iedere keer lachen om je foto en onderschrift! Hilarisch die aflevering.
Plas even over een usb-stick voor een gratis online test.
"Misschien net als die Chinese Moeder?"

Dat is niet grappig,erg voor die kindjes en zwaar voor de moeder die deze kindjes kreeg..!

Ik zou gewoon een test doen om jezelf gerust te stellen,dan maar even een boterhammetje minder..! Succes..!
Het blijkt uit je post dat je het blijkbaar nog niet weet, maar van onbeschermd neuken krijg je baby's.

Tip voor de volgende keer.
Joh, zo sneu voor die kinderen. Nooit privacy...
Oh, en zo'n baby gaat gemiddeld 80 jaar mee.

Dat je het weet.
quote:neverstopit schreef op 13 mei 2011 @ 17:44:

Dat is niet grappig,erg voor die kindjes en zwaar voor de moeder die deze kindjes kreeg..!Ik beweer toch ook nergens dat het niet heel zwaar voor hun ouders en henzelf is en/of gaat worden? Overigens zijn bijvoorbeeld Abby en Brittany ondanks hun beperking behoorlijk gelukkig, als ik zo vrij mag zijn dit nog even op te merken.
dat er nog steeds mensen zijn die zich serieus dit sorrt dingen afvragen :o
de typtyfus heerst weer
quote:neverstopit schreef op 13 mei 2011 @ 17:44:

Dat is niet grappig,erg voor die kindjes en zwaar voor de moeder die deze kindjes kreeg..!Het lijkt me trouwens ook zwaar voor hun vader en grootouders van de Chinese kindjes.
"quote: neverstopit schreef op 13 mei 2011 @ 17:44 :

Dat is niet grappig,erg voor die kindjes en zwaar voor de moeder die deze kindjes kreeg..! Ik beweer toch ook nergens dat het niet heel zwaar voor hun ouders en henzelf is en/of gaat worden? Overigens zijn bijvoorbeeld Abby en Brittany ondanks hun beperking behoorlijk gelukkig, als ik zo vrij mag zijn dit nog even op te merken."

Sorry, dat beweerde je ook nergens, ik reageerde iets vlug..! Sorry..!

En die 2 meisjes zijn super..!
Lijkt mij ook ja..!
Ik vind die twee meisjes bloedirritant. Maar goed, dat is een andere discussie.
o ff tussen 2 haakjes een test bij de huisarts is gratis dus waar gaat dit eigenlijk over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven