Donker bruine afscheiding?
donderdag 5 november 2015 om 22:11
Ongeveer 8 maanden geleden ben ik gestopt met de prikpil. Ik heb een jaar de prikpil gehad en gestopt omdat ik heel erg futloos en moe was, ik had geen zin meer in seks, en ik voelde me vaak helemaal niet lekker. Nu wilden we ook dolgraag een 2de kindje er bij. Maar sinds dien maak ik me iedere keer weer gek dat ik eventueel zwanger kan zijn. De zwangerschapstesten liggen standaard in de kast hier. Maar nu sinds een week heb ik opeens vaker last van de kleine "zeurende" menstruatie achtige pijntjes, ongeacht dat ik al bijna 2 jaar niet meer ongesteld ben geweest. Ook een gevoel aan de zijkant van mijn onderbuik, die ik herken als bandenpijn, en opeens sinds vanochtend donker bruinige afscheiding. Niet bloeden ofzo, maar echt alleen afscheiding in mijn onderbroek al de hele dag door.
Wat kan dit betekenen? Zou het kunnen dat er een menstruatie aan komt? Zwangerschapstest heb ik net gedaan maar daar kwam weer niks op uit. Hoop dat iemand het misschien weet?
Wat kan dit betekenen? Zou het kunnen dat er een menstruatie aan komt? Zwangerschapstest heb ik net gedaan maar daar kwam weer niks op uit. Hoop dat iemand het misschien weet?
Carpe diem
donderdag 5 november 2015 om 22:25
Je bedoelt dus dat je met de prikpil niet ongesteld was? Als je stopt met een hormonaal anticonceptiemiddel moet je eigen cyclus weer op gang komen, en dat kan heel lang duren. Dus ik denk dat je nu weer voor het eerst ongesteld wordt, maar ik slik zelf nogsteeds de pil dus heb er verder geen uitgebreid verstand van.