Gezondheid alle pijlers

Donkere menstruatie

30-01-2013 10:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin vorige week dacht ik dat ik ongesteld was, maar had ik drie dagen lang alleen maar kleine beetjes donker bruin bloed. (sorry voor de details haha) Nou had ik een paar dagen terug, gisteren en vanmorgen eenmalig een klein beetje licht bloed. Normaal ben ik aardig hevig ongesteld, wel onregelmatig, maar nooit zoals nu.

Wat kan dit betekenen? Ik kan toch niet zwanger zijn?

Ik heb een koperspiraaltje.
Miscchien heb ik het verkeerd maar donker bloed duidt er op dat het te lang in de baarmoeder heeft gezeten. Dat is mij verteld. Ik had vroeger ook last van en nu de pil slik heb ik daar geen last van en geen onregelmatige menstruatie
Ik zou wel even een zwangerschapstest doen voor de zekerheid.
@betoverd, ja dat heb ik ook gelezen. Maar het kan ook 'innestelingsbloed' zijn ofzo. daar zit ik echt niet op te wachten!

Toch maar weer een testje halen ja..
Waarom een test halen als je een spiraal hebt?
Omdat er een kleine kans is dat je toch zwanger kan zijn terwijl je een spiraaltje hebt.. Anders kan ik er toch niet achter komen?
quote:ladytruckster schreef op 30 januari 2013 @ 10:44:

Waarom een test halen als je een spiraal hebt?En om het sensatiegehalte wat te verhogen: ik ken iemand die met spiraaltje zwanger is geworden
Even een testje doen. Al kan t ook gewoon later komen.

Heb zelf ook koperspiraaltje en tot nog toe geen problemen
quote:Annelize schreef op 30 januari 2013 @ 10:48:

[...]

En om het sensatiegehalte wat te verhogen: ik ken iemand die met spiraaltje zwanger is geworden Neeee! daar zit ik echt niet op te wachten haha

[...]

En om het sensatiegehalte wat te verhogen: ik ken iemand die met spiraaltje zwanger is geworden okee,dat kan maar dan heb je meestal geen bloedverlies toch?
Ladytruckster, je moet wel opletten hier op het forum

ALLES KAN

[...]

En om het sensatiegehalte wat te verhogen: ik ken iemand die met spiraaltje zwanger is geworden

Dan zat het spiraaltje scheef of niet (meer) op de juiste plaats.

Een jaarlijkse controle kan dit soort dingen vermijden.

Ik heb overigens het mirenaspiraal, zelden last van donkerbloed in vergelijking met andere anticonceptie.
Ben vanmiddag toch ongesteld geworden! Normaal ben ik hier nooit zo blij mee, maar dit keer wel.

Als het nou een paar dagen aanhoudt is er niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven