Gezondheid alle pijlers

Doodsbang dat ik hiv heb...

11-02-2018 15:07 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel aan gehad maar verwijder het verhaal nu omdat ik het geen fijn idee vind dat het online staat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2018 19:05
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
94.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, ik zat mezelf ook echt helemaal gek te maken met googlen! Bleek overigens niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Dat er zo nuchter gereageerd wordt heeft ook een fuctie: als iedereen hier mee gaat paniekeren wordt TO nooit rustiger. Volgens mij heeft ze geruststelling nodig, geen paniekzaaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dezelfde symptomen : bleek een allergie te zijn. Ik vermoed dat jij ook iets onschuldigs hebt. Je maakt jezelf onnodig gek.
TO ik hoop dat je morgen de uitslag krijgt, wat moet dit een vreselijke tijd zijn. Ik duim mee dat het toch iets "onschuldigs" is (en je er snel achterkomt waar je klachten dan wel vandaan komen). :hug: :hug:
RainIsJustConfetti schreef:
12-02-2018 20:20
Dat er zo nuchter gereageerd wordt heeft ook een fuctie: als iedereen hier mee gaat paniekeren wordt TO nooit rustiger. Volgens mij heeft ze geruststelling nodig, geen paniekzaaien.
Dat ligt ook aan de persoon.
Ik was alleen maar agressief geworden van dergelijke reacties over dat ik mij aanstel en dat het allemaal wel meevalt. Ik vind dat To best goede punten heeft om te vinden wat zij vindt of denkt en soms kan het ook helpen om daarin mee te gaan ipv zo een To het gevoel te geven dat ze gek is.
Alsof ze zich al niet rot genoeg voelt.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO :redrose:
@ ikmoetwatvertellen

De huiduitslag zou nu toch al weer af moeten zakken, duurt toch plm 2 weken, en bij jou is het nu al langere tijd klopt dit? Goed dat je naar dermatoloog ook gaat.

Verder, heb je ook gelezen dat het je vorige vriend kan zijn die jouw besmet heeft mocht je hiv hebben? acute infectie kan namelijk ook pas na 3 maanden of langer pas komen.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-02-2018 19:00
Minimaal 100?

Mis ik wat?

:whut:
Kennelijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Sterkte TO, niets zo erg als moeten afwachten...
RainIsJustConfetti schreef:
12-02-2018 20:20
Dat er zo nuchter gereageerd wordt heeft ook een fuctie: als iedereen hier mee gaat paniekeren wordt TO nooit rustiger. Volgens mij heeft ze geruststelling nodig, geen paniekzaaien.
Zeggen dat er heus niks aan de hand is, is niet per se geruststellen.
Sommige mensen hebben meer aan mensen die hun zorgen serieus nemen en met ze meeleven.
In dit soort situaties is het moeilijk in te schatten waar iemand behoefte aan heeft. Waarschijnlijk wisselen die behoeftes per moment. Ik denk dat beide opmerkingen (zeggen dat zorgen serieus zijn en zeggen dat er niks aan de hand is) niet perse aan zullen komen bij to. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat we to niet nog een issue er bij geven; die van "wat ben ik toch stom dat ik zo ben op dit moment". Ze heeft waarschijnlijk al genoeg aan haar hoofd.

TO, ik duim voor een goede uitslag vandaag. Vraag je nog even na of de juiste test is gedaan, zodat je na deze uitslag niet nog meer in de rats hoeft te zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ik duim uiteraard ook.
Hatsjikideee...
Hopelijk is het niets TO!
Duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hoelaat krijg je de uitslag, To?
Alle reacties Link kopieren
Heb je al resultaten vd arts TO?
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
13-02-2018 09:55
Zeggen dat er heus niks aan de hand is, is niet per se geruststellen.
Sommige mensen hebben meer aan mensen die hun zorgen serieus nemen en met ze meeleven.
Ik zeg niet dat er ‘heus niks aan de hand is’, maar dat ze afleiding moet zoeken, omdat ze zichzelf nu gek maakt door de stress. Dat is ook iemand serieus nemen. Iemand een aansteller noemen is inderdaad niet handig en zal ik ook nooit doen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO! Hopelijk heb je snel de uitslag vandaag
Veel sterkte vandaag !
Sterkte vandaag :hug:
Hoop dat je de dag beetje relatief goed kan doorkomen, ga je alleen of heb je vriendin bij je? En heb je ook gepland al wat je erna gaat doen mocht de uitslag positief zijn, of negatief? IN termen van, ga je even naar je ouders of mee met vrienden, of als uitslag goed is, iets ontspannends doen?
Alle reacties Link kopieren
Nou TO ik vind het ook wel een beetje spannend. Ik hoop dat je snel de uitslag hebt. Sterkte.
Hey meid!
Weet je al iets?
Ik denk aan je :rose:
Sterkte TO! Hoe laat verwacht je de uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel aan gehad maar verwijder het verhaal nu omdat ik het geen fijn idee vind dat het online staat.
anoniem_364340 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 19:40
94.61% gewijzigd
He, dat is wel echt rot, dat je nu nog een dag moet wachten. Fijn dat je even langs mocht gaan.
Lees even goed de gebruiksaanwijzing door van je oxa, als je het niet kent ( opmerkelijk trouwens, dat is toch alom bekend dacht ik)
Hopelijk komt de uitslag dan echt morgen.

Super suf van de dermatoloog ook trouwens zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven