doorbraakbloedingen of is het iets ernstigs
zondag 2 januari 2011 om 15:31
Hoi allemaal ,
Ik heb eingelijk een vraagje ...
ik zit een beetje in de de stress ..ik heb mn pil doorgeslikt wat ik eingelijk nooit doe en nu heb ik dus toch een beetje bloedverlies en ook last van mn onder rug ..dat heb ik als ik ongesteld moet worden ..
moet ik nu de strip gewoon af maken of gelijk morgen stoppen .
of is het misschien een soa .
ik ben wel van plan om me telaten testen .
heeft iemand een idee wat dat kost als je het anoniem laat doen ..wil liever niet naar mijn eigen dokter ....
sorry dat het zo n war verhaal is geworden maar ik baal er gewoon van.
liefs
Ik heb eingelijk een vraagje ...
ik zit een beetje in de de stress ..ik heb mn pil doorgeslikt wat ik eingelijk nooit doe en nu heb ik dus toch een beetje bloedverlies en ook last van mn onder rug ..dat heb ik als ik ongesteld moet worden ..
ik ben wel van plan om me telaten testen .
heeft iemand een idee wat dat kost als je het anoniem laat doen ..wil liever niet naar mijn eigen dokter ....
sorry dat het zo n war verhaal is geworden maar ik baal er gewoon van.
liefs
zondag 2 januari 2011 om 15:43
quote:dolopzalm schreef op 02 januari 2011 @ 15:31:
Wat heeft het één precies met het ander te maken?
Een SOA test kan volgens mij in elk beetje groot ziekenhuis op de SOA poli
Geen idee wat het kost, mijn verzekering dekt het.
Wat heeft het één precies met het ander te maken?
Een SOA test kan volgens mij in elk beetje groot ziekenhuis op de SOA poli
Geen idee wat het kost, mijn verzekering dekt het.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 januari 2011 om 15:44
Hoe kan het zijn dat je nu pas in de stress schiet over Soa's? Had je daar niet iets beter over na moeten denken voordat je er aan begon?
Wat betreft een test....die kan je over het algemeen gratis laten doen bij de ggd. Hangt af van de regio hoe het precies in zijn werk gaat, maar google maar eens, dan wordt het wel duidelijk.
Ik zou verder gewoon je strip afmaken en hier niet al te zwaar over denken. Een doorbraakbloeding is nou eenmaal het risico bij doorslikken.
Wat betreft een test....die kan je over het algemeen gratis laten doen bij de ggd. Hangt af van de regio hoe het precies in zijn werk gaat, maar google maar eens, dan wordt het wel duidelijk.
Ik zou verder gewoon je strip afmaken en hier niet al te zwaar over denken. Een doorbraakbloeding is nou eenmaal het risico bij doorslikken.
zondag 2 januari 2011 om 15:48
quote:Zwuppeliennn schreef op 02 januari 2011 @ 15:44:
Hoe kan het zijn dat je nu pas in de stress schiet over Soa's? Had je daar niet iets beter over na moeten denken voordat je er aan begon? Daar gaan we weer. Alsof verder niemand hier ooit risico's heeft gelopen op dat gebied. Het is niet gezegd dat je wat krijgt als je een keer blundert, logisch dat je je pas zorgen maakt bij bepaalde verschijnselen.
Hoe kan het zijn dat je nu pas in de stress schiet over Soa's? Had je daar niet iets beter over na moeten denken voordat je er aan begon? Daar gaan we weer. Alsof verder niemand hier ooit risico's heeft gelopen op dat gebied. Het is niet gezegd dat je wat krijgt als je een keer blundert, logisch dat je je pas zorgen maakt bij bepaalde verschijnselen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 2 januari 2011 om 15:58
quote:Zwuppeliennn schreef op 02 januari 2011 @ 15:52:
Ik zeg toch helemaal niet dat je wat krijgt als je blundert? Ik zeg alleen maar dat dit iets is waar je over na hoort te denken voordat je aan seks begint.
Is waar, maar de feiten liggen toch anders
Vele mensen denken onoverwinnelijk te zijn tot er ineens een jeukje op komt zetten
Ik zeg toch helemaal niet dat je wat krijgt als je blundert? Ik zeg alleen maar dat dit iets is waar je over na hoort te denken voordat je aan seks begint.
Is waar, maar de feiten liggen toch anders
Vele mensen denken onoverwinnelijk te zijn tot er ineens een jeukje op komt zetten
zondag 2 januari 2011 om 16:16
quote:dolopzalm schreef op 02 januari 2011 @ 16:04:
ja ,ik denk wel dat ik dat ga doen ja de test .ben vast niet de eerste op deze aard bol
Je denkt wel???
Sorry maar dat zou je toch eigenlijk zeker moeten weten
Want als je eerder nog bang was voor een SOA betekent dat dus dat je onbeschermde seks hebt gehad
Onbeschermde seks = *tromgeroffel* kans op een SOA
Dus doe maar niet denken aan een SOA test, ga er gewoon maar eentje doen!
ja ,ik denk wel dat ik dat ga doen ja de test .ben vast niet de eerste op deze aard bol
Je denkt wel???
Sorry maar dat zou je toch eigenlijk zeker moeten weten
Want als je eerder nog bang was voor een SOA betekent dat dus dat je onbeschermde seks hebt gehad
Onbeschermde seks = *tromgeroffel* kans op een SOA
Dus doe maar niet denken aan een SOA test, ga er gewoon maar eentje doen!