Gezondheid alle pijlers

Doorbraakbloedingen?

17-09-2013 17:28 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zit met iets heel vreemds. 2 weken geleden een stopweek gehad, daarna weer aan een nieuwe strip begonnen (microgynon 30). 3 dagen daarna opeens last van bruin/rode afscheiding, geen pillen vergeten oid, vreemd dacht ik, maar ik wachtte het even af. Dit bleef zo een hele tijd, maar telkens een heel klein beetje.

Afgelopen zondag had ik opeens een doorbraakbloeding, en een flinke ook, rond een uurtje of 3, helderrood bloed. rond 7 uur was het weer gestopt, ik kon ook geen tampon meer in doen. De volgende dag weer om het zelfde tijdstip weer bloeden, en weer s avonds gestopt.. En ja hoor.. Vandaag weer om 3 uur begonnen met bloeden! Wat is dit? heeft iemand dit wel eens gehad? Afspraak bij de huisarts staat al a.s. donderdag. Ik slik deze pil nu 4/5 jaar en ook regelmatig door. Ik ben 19 jaar oud.
Ja dat kan wel eens gebeuren, heel vervelend...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heb dat ook een tijdje gehad toen ik de 'nep-Microgynon' kreeg. Nu ik weer de 'echte' gebruik, geen problemen meer.
Herkenbaar. Ik had het overigens met zowel de echte als de nep-microgynon. Bij doorbraakbloedingen stop ik meestal een week en daarna is het probleem weer een tijdje opgelost. Heb eenmaal toen het heel lang duurde een kuur primolut gehad. Dit werkte ook goed. En natuurlijk altijd even langs de huisarts voor een onderzoek om uit te sluiten dat het niet om iets anders gaat. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven