Drinken en dronken zijn
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:14
Beste mensen,
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:09
quote:kathykatinka schreef op 10 oktober 2009 @ 23:08:
Floor,
Vriend Noman vroeg zich af of het normaal was dat hij alleen normale gesprekken kan voeren als hij 12 bieren heeft gedronken. Moesten niet al te lange gesprekken zijn, want na 2 uur kreeg ie de katter en moest hij gaan slapen om dan pas op te staan als er niets gebeurd was...
Maar Noman zit nu aan de katter vrees ik.
Schenkt nog eens in..
Goeie samenvatting!
*Houdt glas bij*
*edit* Komt tot het besef dat ze geen glas heeft want zit aan bieren om Noman te kunnen volgen.
Floor,
Vriend Noman vroeg zich af of het normaal was dat hij alleen normale gesprekken kan voeren als hij 12 bieren heeft gedronken. Moesten niet al te lange gesprekken zijn, want na 2 uur kreeg ie de katter en moest hij gaan slapen om dan pas op te staan als er niets gebeurd was...
Schenkt nog eens in..
Goeie samenvatting!
*Houdt glas bij*
*edit* Komt tot het besef dat ze geen glas heeft want zit aan bieren om Noman te kunnen volgen.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:09
quote:floor72 schreef op 10 oktober 2009 @ 23:07:
[...]
Een gemis... een groot gemis!
Als je drinkt snap je de schrijvers ineens een stuk beter... schijnt!
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 23:07:
[...]
Jaja, niet drinken zogenaamd, maar wel dubbelposten he! tsss!Ja, ik dacht ook al: zelfs nuchter ga ik dubbel zien, het moet niet gekker worden!
[...]
Een gemis... een groot gemis!
Als je drinkt snap je de schrijvers ineens een stuk beter... schijnt!
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 23:07:
[...]
Jaja, niet drinken zogenaamd, maar wel dubbelposten he! tsss!Ja, ik dacht ook al: zelfs nuchter ga ik dubbel zien, het moet niet gekker worden!
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:11
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 23:07:
[...]
Neeneenee Floor, je snapt het niet. Het is heel logisch dat Noman dit op 'gezondheid' heeft gezet, want hij wordt juist erg nuchter na 12 bieren. Dan beseft hij dingen die hij anders niet weet, maar hij kan zich daar verder niet over uitlaten, anders herkennen zijn drinkmaatjes hem. Overigens is het misschien inderdaad niet zo gezond dat hij na 2 uren een katter krijgt, maar die is 's ochtends weer weg.
Nou, dat was dit topic wel zo ongeveer samengevat
Thnx Erwt...!
Met jou kan ik tenminste zaken doen. Als ik je ooit nog eens kan matsen met een samenvatting? Zeg 't maar hoor! Geen punt.
* steekt middelvinger op naar mamalief *
Enne.. ik word ook altijd heel nuchter van drank. Al bleek ik de volgende ochtend een stuk minder nuchter dan ik dacht (hoopte).
[...]
Neeneenee Floor, je snapt het niet. Het is heel logisch dat Noman dit op 'gezondheid' heeft gezet, want hij wordt juist erg nuchter na 12 bieren. Dan beseft hij dingen die hij anders niet weet, maar hij kan zich daar verder niet over uitlaten, anders herkennen zijn drinkmaatjes hem. Overigens is het misschien inderdaad niet zo gezond dat hij na 2 uren een katter krijgt, maar die is 's ochtends weer weg.
Nou, dat was dit topic wel zo ongeveer samengevat
Thnx Erwt...!
Met jou kan ik tenminste zaken doen. Als ik je ooit nog eens kan matsen met een samenvatting? Zeg 't maar hoor! Geen punt.
Enne.. ik word ook altijd heel nuchter van drank. Al bleek ik de volgende ochtend een stuk minder nuchter dan ik dacht (hoopte).
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:12
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:13
quote:kathykatinka schreef op 10 oktober 2009 @ 23:12:
Hoi Spike!! Hoe is t met de bassist?
*Schenkt fles leeg bij Liv en maakt ondertussen een nieuwe fles open*Heeft z'n phone op voicemail, en nu ben ik net wat te veel bieren verder om nog een leuke, sexy indruk te maken, dus wordt er vanavond niet meer met bassisten gebeld.
Hoi Spike!! Hoe is t met de bassist?
*Schenkt fles leeg bij Liv en maakt ondertussen een nieuwe fles open*Heeft z'n phone op voicemail, en nu ben ik net wat te veel bieren verder om nog een leuke, sexy indruk te maken, dus wordt er vanavond niet meer met bassisten gebeld.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:14
quote:kathykatinka schreef op 10 oktober 2009 @ 23:08:
Floor,
Ook jij bedankt voor de samenvatting Kathy!
Ik neem nog 9 bier en dan ga ik een normaal gesprek voeren ok?
Schenkt nog eens in..
Floor,
Ook jij bedankt voor de samenvatting Kathy!
Ik neem nog 9 bier en dan ga ik een normaal gesprek voeren ok?
Schenkt nog eens in..
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:15
quote:Spijker schreef op 10 oktober 2009 @ 23:13:
[...]
Heeft z'n phone op voicemail, en nu ben ik net wat te veel bieren verder om nog een leuke, sexy indruk te maken, dus wordt er vanavond niet meer met bassisten gebeld.Kan jij dan geen normale gesprekken voeren dan, als je bieren op hebt? Dat is toch niet normaal meer?
[...]
Heeft z'n phone op voicemail, en nu ben ik net wat te veel bieren verder om nog een leuke, sexy indruk te maken, dus wordt er vanavond niet meer met bassisten gebeld.Kan jij dan geen normale gesprekken voeren dan, als je bieren op hebt? Dat is toch niet normaal meer?
quote:floor72 schreef op 10 oktober 2009 @ 23:11:
[...]
Thnx Erwt...!
*heeft het gevoel dat ze middelpunt is van een strijd zonder het door te hebben*
Jaja, ik heb dat soort dingen in de gaten als ik 12 bieren of meer gedronken heb. Dan besef ik dingen weet je...
[...]
Thnx Erwt...!
*heeft het gevoel dat ze middelpunt is van een strijd zonder het door te hebben*
Jaja, ik heb dat soort dingen in de gaten als ik 12 bieren of meer gedronken heb. Dan besef ik dingen weet je...
Peas on earth!