Drinken en dronken zijn
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:14
Beste mensen,
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:48
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 22:39:
[...]
Nee joh, gewoon nu nemen!
Krijg je heerlijk rustige kinderen van
In combinatie met een allergische dyslect als vader? Daar krijgen we over een jaar of twintig heule rare topics over drank van, vrees ik...
@noman, andere naam? ... Willemmm. Af!
[...]
Nee joh, gewoon nu nemen!
Krijg je heerlijk rustige kinderen van
In combinatie met een allergische dyslect als vader? Daar krijgen we over een jaar of twintig heule rare topics over drank van, vrees ik...
@noman, andere naam? ... Willemmm. Af!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:50
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 22:47:
Mamalief, ik vrees dat wij dus NIET op het niveau van Noman kunnen communiceren met hem. Hij reageert nog ZO nuchter en heeft inzicht in dingen. Dat hebben wij niet meer, daarom snappen we hem niet denk ik...
Praat ff voor jezelf ja!
Ik ben hard bezig om af te dalen op te klimmen naar het niveau van Noman.
(Denk nog 6 biertjes, dan ben ik er!)
Mamalief, ik vrees dat wij dus NIET op het niveau van Noman kunnen communiceren met hem. Hij reageert nog ZO nuchter en heeft inzicht in dingen. Dat hebben wij niet meer, daarom snappen we hem niet denk ik...
Praat ff voor jezelf ja!
Ik ben hard bezig om af te dalen op te klimmen naar het niveau van Noman.
(Denk nog 6 biertjes, dan ben ik er!)
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:53
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 21:50:
ik hou het bij het beseffen...
Miss word ik herkend en dat is wat ik niet wil.Ik voel met je mee want dat heb ik ook altijd! Lig ik net na 12 bieren over een barkruk mezelf te beseffen, herként iemand me! Zoooooooo klote irritant!
ik hou het bij het beseffen...
Miss word ik herkend en dat is wat ik niet wil.Ik voel met je mee want dat heb ik ook altijd! Lig ik net na 12 bieren over een barkruk mezelf te beseffen, herként iemand me! Zoooooooo klote irritant!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:53
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:58
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 22:56:
[...]
En je blauwe plek ook?
Weet ik niet zeker, vanaf mn barkruk hier kan ik dat niet zo goed zien. Maar ik zie wel alles dubbel nu dus ik ben bang dat als ik nu kijk dat er dan twee zijn. Ik wacht even op de katter en vrag of hijij eff kijkken wil.
[...]
En je blauwe plek ook?
Weet ik niet zeker, vanaf mn barkruk hier kan ik dat niet zo goed zien. Maar ik zie wel alles dubbel nu dus ik ben bang dat als ik nu kijk dat er dan twee zijn. Ik wacht even op de katter en vrag of hijij eff kijkken wil.
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:59
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:59
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:01
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 22:59:
[...]
Achtervolg jij me nu ook al dan?
*opent meteen een topic: "achtervolgingswaanzin comes true" *Ja, want iedereen heeft party's met bieren en ik ff niet, dus nu heb ik een andere hobby gezocht. En dat is: volg mamalief totaan de katter.
[...]
Achtervolg jij me nu ook al dan?
*opent meteen een topic: "achtervolgingswaanzin comes true" *Ja, want iedereen heeft party's met bieren en ik ff niet, dus nu heb ik een andere hobby gezocht. En dat is: volg mamalief totaan de katter.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:03
quote:Spijker schreef op 10 oktober 2009 @ 23:01:
[...]
Ja, want iedereen heeft party's met bieren en ik ff niet, dus nu heb ik een andere hobby gezocht. En dat is: volg mamalief totaan de katter.Oh ja, dat feessie topic hadden we vorige week geloof ik....of was het al eerder....korsakov slaat toe hier.
[...]
Ja, want iedereen heeft party's met bieren en ik ff niet, dus nu heb ik een andere hobby gezocht. En dat is: volg mamalief totaan de katter.Oh ja, dat feessie topic hadden we vorige week geloof ik....of was het al eerder....korsakov slaat toe hier.