Gezondheid alle pijlers

Druk/pers gevoel na het plassen ?

09-01-2011 18:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal dagen ben ik flink verkouden en hoest ook behoorlijk (misschien dat het hiermee te maken heeft dus vermeld het maar even ).

Gister is het begonnen met na het plassen dat ik een soort van drukkend gevoel in me vagina had alsof er iets uit moest (voor de vrouwen ondeder ons die bevallen zijn persdrang daar lijkt het op). Dit is direct na het plassen !. Sinds vandaag doet het pers/druk gevoel ook echt pijn , weet iemand wat dit kan zijn ?. Voor de rest geen problemen met plassen ook geen branderig gevoel o.i.d alleen wat hele lichte buikpijn sinds vandaag.
Klinkt als een blaasontsteking. Heel veel drinken en morgen met je plas naar de dokter.
dit had ik toen ik een blaasontsteking had
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh ok ! moet je dan ook niet koorts of op zijn minst verhoging hebben en echt pijn bij het plassen hebben ?
quote:Zomerzon1977 schreef op 09 januari 2011 @ 18:19:

Oh ok ! moet je dan ook niet koorts of op zijn minst verhoging hebben en echt pijn bij het plassen hebben ?Hoeft niet, ik krijg ook altijd eerst het gevoel dat jij omschrijft.
Nope. Bij mij is dat het stadium vlak voordat de ontsteking doorbreekt. Pijn komt later.

Cranberry tabletten/pillen vreten, extra vitamine C erin en veul drinken. Helpt bij mij. Bij de dokter krijg je antibiotica, helpt ook natuurlijk.

(geen cranberrylimonade uit de supert drinken, daar zit veel suiker in en dat doet niets voor je blaas. Als je iets aan cranberry wil hebben moet je het in hoge concentratie naar binnen werken)
Thanks meiden ! Begon in net op te knappen van de griep komt dit om de hoek zetten.....nah ja er zijn ergere dingen op de wereld ! morgen maar even plasje in een potje wegbrengen voor alle zekerheid .
Zure dranken werken ook goed, sinaasappelsap ed. Je moet de zuurgraad van je urine verhogen, dan overleven de bacterien niet! Maargoed, bij de huisarts krijg je vast een kuurtje en ben je er zo van af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven