Gezondheid alle pijlers

dystrofie/crps

11-09-2013 14:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Mijn moeder heeft het ook. Elke dag pijn en nog eens pijn aan haar enkel/ voet. Volgt al 11 jaar drie keer per week therapie. Meer is er niet aan te doen. En ze pakt pijnstilling. En toch gaat ze door!
Je kunt toch ook niet anders dan door gaan?

Ik heb een vriendin met dystrofie, die heeft er zeker twee jaar mee gelopen. Is wel grotendeels over gegaan.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Ik heb twee vriendinnen met dystrofie, en het is moeilijk pijnlijk. Veel therapie. Maar alletwee supervrouwen die na best wel moeilijke tijden hun leven een nieuwe draai hebben kunnen geven.

Eentje heeft erg veel gehad aan het lotgenotencontact via de vereniging, is dit misschien ook wat voor je man. Er zijn ook contactavonden waar je als partners kunt praten.
Waarschijnlijk zeg ik echt niks zinvols, maar is hij al eens naar een pijnpoli geweest?
Ik heb CRPS in mijn pols gehad. In het AZM meegedaan aan een onderzoek waar ik 7 maanden gerichte fysio heb gehad en ik liep op de pijnpoli. Met medicijnen, Morfine en Gababentine had ik de pijn redelijk onder controle. Ik heb het geluk dat het nu weg is.

Aan de lotgenoten van de vereniging heb ik weinig gehad. Er wordt zo weinig melding gemaakt op die site dat ik er weer mee gestopt ben.

Ik weet wel dat het moeilijk is om er weer vanaf te komen als je het al langer dan een jaar hebt. Ik had het twee jaar en toch is het weg.

Het is echt rot om te hebben. Sterkte voor je man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven