Gezondheid alle pijlers

dystrofie

28-12-2012 05:52 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 maand geleden bedrijfsongeval .middenhandsbotje gebroken 7 weken in gips. het bod is weer goed maar helaas . heb ik dystrofie

afspraak pijnkliniek heel veel medicijn en terapie maar noch geen verandering gaat het noch wel over heeft iemand ervaring .
Hoi Visjess,

Ik heb zelf al een jaar of 12 dystrofie, dit heb ik opgelopen na een teencorrectie toen ik uit het gips kwam had ik dus dystrofie.

Afgelopen 10 jr is het uitgebreid naar allebe imijn benen en linkerarm, mijn arm is redelijk stabiel, mijn benen minder.

Heb een neurostimulator voor allebei mijn benen en daar reageer ik goed op, heb voor deze neuro allerlei behandelingen gehad waar ik slecht op reageerde en toen de neuro gekregen.

Ik moet dus mijn levensstijl aanpassen en kan niet teveel op een dag doen, maar verspreid over de week, welke behandelingen heb je inmiddels gehad, dit is vooral in het begin van de dystrofie zo belangrijk!
Leef vandaag, niet morgen!
hoi boomerdino

woensdag .. ga ik voor de eerste keer, naar de therapie in het ziekenhuis ,maar tussen tijd, moet ik ook heel veel medicijnen in nemen, sommige kan mijn lichaam niet tegen, ziekenhuis gebeld, pijnkliniek, toch door gaan het lichaam moet wennen, maar niet dat het echt helpt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven