e sigaret, welke?
maandag 25 november 2013 om 10:47
maandag 25 november 2013 om 10:57
Hier heb je een e-sigaret : http://nl.123rf.com/photo ... een-gebroken-sigaret.html
maandag 25 november 2013 om 10:59
Dat het persé naar tabak moet smaken, daar stap je vlgs mij heel snel vanaf als je het hebt geprobeerd. Geen enkele tabakssmaak zal nl overeenkomen met een gewone sigaret, althans, dat is mijn ervaring.
Er bestaat al een e-sigaret topic waarin heel veel tips en adviezen worden gegeven, wellicht moet je dat topic eens lezen.
Succes!
Er bestaat al een e-sigaret topic waarin heel veel tips en adviezen worden gegeven, wellicht moet je dat topic eens lezen.
Succes!
maandag 25 november 2013 om 16:29
Ik kan je dan de kangertech evod starterset aanraden.. Makkelijk na te vullen, makkelijk op te laden en niet duur.. (zitten er 2 in een set)
Qua tabaksmaken, tja smaken verschillen.. Maar ik vind zowel de USA red als de PMall van zwoofs prima smaakjes
Qua tabaksmaken, tja smaken verschillen.. Maar ik vind zowel de USA red als de PMall van zwoofs prima smaakjes
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
dinsdag 26 november 2013 om 09:22
dinsdag 26 november 2013 om 11:24
Je kunt niet echt berekenen hoeveel hijsjes je uit een flesje haalt.. Dat verschilt per persoon
Er zijn maar weinig tabakswinkels die de juiste e-sigs verkopen en ook de liquids.
Bij zwoofs betaalde ik geen verzendkosten
Probeer niet te veel te focussen op de kosten.. Het is echt veel goedkoper dan roken
Er zijn maar weinig tabakswinkels die de juiste e-sigs verkopen en ook de liquids.
Bij zwoofs betaalde ik geen verzendkosten
Probeer niet te veel te focussen op de kosten.. Het is echt veel goedkoper dan roken
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
dinsdag 15 juli 2014 om 22:20