Gezondheid alle pijlers

Een teelbal groter dan de ander

29-04-2015 22:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerder al een topic aangemaakt zo'n 4 maanden geleden. Ik raakte toen in paniek omdat ik wat voelde in mijn teelbal. Nadat ik daarna naar de huisarts was geweest, die mij maar een ziekenhuis verwees omdat ze niks konden vinden. Werd duidelijk dat er toch niks aan de hand was en dat ik waarschijnlijk gewoon alleen vocht had. Tot op de dag van vandaag is mijn rechter ook gewoon groter dan mijn linker. Er is ook geen bultje die op een ewrt lijkt op mijn teelballen eigenlijk niks. Toch vraag ik me af hoe het kan dat mijn rechter groter is dan mijn linker.
*Vergeten te melden dat ze in het ziekenhuis. Een Xray (ben het even kwijt hoe je het in het Nederlands noemt)van mijn ballen namen.
Shoot me hoor maar de ene bal is toch altijd groter dan de andere?

Zolang er niets verandert hoef je je volgens mij geen zorgen over te maken.
Wikipedia zegt dit:quote:Bij meer dan 80% van de mannen is de linkerteelbal iets kleiner dan de rechter, en hangt deze lager in het scrotum. De reden of oorzaak is onduidelijk, maar zijn vermoedelijk dezelfde als van meerdere asymmetrieën in het menselijk lichaam. Een verband met links- of rechtshandigheid wordt vermoed, maar is nog onvoldoende door onderzoek aangetoond.Iets medisch is al uitgesloten, maak je dus niet druk!
Ooh gelukkig maar. Ik ben net 20 en nogal angstig als je me begrijpt. Ik kan wel duidelijk voelen welke groter is, alsof de rechter een half groter is dan de linker. Wat ik nogal verl vind vandaar deze topic..
Als je het toch niet vertrouwd dan kun je voor een second opinion gaan.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Of naar een psycholoog.
quote:Honeymoonquiz schreef op 29 april 2015 @ 22:17:

Shoot me hoor maar de ene bal is toch altijd groter dan de andere?

Zolang er niets verandert hoef je je volgens mij geen zorgen over te maken.+1
Minder rukken. Worden ze vanzelf weer evengroot.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Ben je ooit een keer op de stang van je fiets gevallen of hard tussen je benen geschopt?
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 04-05-2015 21:56
Reden: Padaping
% gewijzigd
i've got places to go
@plankgas

Wel eens in mijn ballen geschopt, maar dat is ook al jaren geleden..
Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor...

Is dat niet gewoon net zoiets als ongelijke schaamlippen?

Heel veel vrouwen hebben dat en is gewoon normaal.
Je maakt je druk om iets volkomen normaals. Zonde van je tijd.
Biologieles?

Google?
quote:meldepel schreef op 29 april 2015 @ 23:56:

Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor...

Is dat niet gewoon net zoiets als ongelijke schaamlippen?

Heel veel vrouwen hebben dat en is gewoon normaal.En wat te denken van ongelijke tieten, komt ook heel vaak voor. Zeg maar, in 100% van de gevallen...
Volgens mij is dat heel normaal hoor

Mijn man heeft een bal die een heel stuk kleiner is omdat ie niet was ingedaald, mijn ex zijn ballen waren ook niet gelijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven