Een teelbal groter dan de ander
woensdag 29 april 2015 om 22:11
Ik had eerder al een topic aangemaakt zo'n 4 maanden geleden. Ik raakte toen in paniek omdat ik wat voelde in mijn teelbal. Nadat ik daarna naar de huisarts was geweest, die mij maar een ziekenhuis verwees omdat ze niks konden vinden. Werd duidelijk dat er toch niks aan de hand was en dat ik waarschijnlijk gewoon alleen vocht had. Tot op de dag van vandaag is mijn rechter ook gewoon groter dan mijn linker. Er is ook geen bultje die op een ewrt lijkt op mijn teelballen eigenlijk niks. Toch vraag ik me af hoe het kan dat mijn rechter groter is dan mijn linker.
woensdag 29 april 2015 om 22:18
Wikipedia zegt dit:quote:Bij meer dan 80% van de mannen is de linkerteelbal iets kleiner dan de rechter, en hangt deze lager in het scrotum. De reden of oorzaak is onduidelijk, maar zijn vermoedelijk dezelfde als van meerdere asymmetrieën in het menselijk lichaam. Een verband met links- of rechtshandigheid wordt vermoed, maar is nog onvoldoende door onderzoek aangetoond.Iets medisch is al uitgesloten, maak je dus niet druk!
donderdag 30 april 2015 om 14:17
quote:meldepel schreef op 29 april 2015 @ 23:56:
Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor...
Is dat niet gewoon net zoiets als ongelijke schaamlippen?
Heel veel vrouwen hebben dat en is gewoon normaal.En wat te denken van ongelijke tieten, komt ook heel vaak voor. Zeg maar, in 100% van de gevallen...
Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor...
Is dat niet gewoon net zoiets als ongelijke schaamlippen?
Heel veel vrouwen hebben dat en is gewoon normaal.En wat te denken van ongelijke tieten, komt ook heel vaak voor. Zeg maar, in 100% van de gevallen...
vrijdag 1 mei 2015 om 21:13