Gezondheid alle pijlers

eetstoornis NAO

24-04-2007 22:32 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 16 heeft de eetstoornis NAO (niet anderszins omschreven)..Ze gaat hiervoor binnekort behandeld worden. We zijn inmiddels al ruim 3 maanden bezig met intakes e.d.Ik ben vooral op zoek naar ouders die ook een kind hebben met een NAO eetstoornis.Ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil vragen. Wil eigenlijk gewoon een beetje weten hoe andere ouders hiermee omgaan.Ik merk dat ik het heel moeilijk vind te accepteren dat mijn dochter zo bezig is van haar leven een puinhoop te maken. Dat haar leven bestaat uit vasten en vreetbuien. Dat ze niet gewoon gelukkig kan zijn, terwijl wij toch alle voorwaarden daarvoor hebben proberen aan te reiken.Nu wij nog in niemandsland zitten, d.w.z. tussen eindelijk zeker weten en begin van behandeling in, vind ik het extra moeilijk om maar gewoon te doen alsof er niks aan de hand is, zowel tegen de buitenwereld als ook tegen haar. Dus niet praten over zien dat ze een hele dag niet eet. Of merken dat ze juist vreetbuien heeft. Horen dat ze overgeeft......Ik maak me erg veel zorgen en vraag me af of het ooit nog goed gaat komen met haar. bewerkt door moderator,
.
anoniem_195397 wijzigde dit bericht op 26-06-2015 23:22
Reden: nvt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven