Gezondheid alle pijlers

Efexor

19-11-2012 18:28 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wie gebruikt dit nog meer?? Zoek steun met het startfase want voel me er zo ziek bij :(

Groetjes
Ik slik het al jaren, maar kan me de instelfase niet meer herinneren, was er slecht aan toe. Waar heb je het meeste last van? En sterkte!
Hi, ik he het aantal jaar geleden geslikt ook al ennu weer... Ik heb last van alles haha zweten,moemaar niet kunnen slapen geen honger misselijk en onwerkelijk gevoel:( neem nu oxazapamvior de nacht erbij dat helpt iets heb net pil vier op.... Ikweetnog van toen dat als het eenmaal werkt het ook werkt maar dit pfff wat een hel...
Ik slik het ook al een paar jaar. De opstartfase is een regelrechte hel. Paniekaanvallen, schokken in je hoofd, duizelig, misselijk, 's nachts badend in het zweet het was een ramp. Bij mij was het ergste de eerste 2 weken daarna ging het beter en ik ben dolgelukkig met de uitvinding van dat middel maar het was echt doorzettten in het begin. Soms moet ik nu tijdelijk ophogen en dan denk ik de eerste 2 weken dat ie lekker gaat tot ik weer straal misselijk wordt. Wat een ellende meid, ik ben die 2 weken alleen maar bezig geweest om niet in paniek te raken en de dagen aftellen.
Dank je voor je feedback weet je iig dat ik niet de enige ben voel me zO beroerd kan niet op me benen staaan pfff maar twee weken vindt ikbest lang ;) pfff Zit dus nog geeneens op de helft ik weet idd uit ervaring ban zes jaar geleden dat het een "wondermiddeltje" is
Wordt het trouwens geleidelijk minder of zijn die bijwerkingen ineens weg
Ik heb deze tip al vaker gegeven: wat mij heel erg heeft geholpen bij het opstarten van AD (seroxat) was beginnen met een klein stukje en dan elke paar dagen ietsje erbij (zo wordt het soms ook met afbouwen gedaan). Klein beginnen en dan opbouwen totdat je aan je voorgeschreven dosis bent. Ik heb er vrijwel niets van gemerkt op deze manier. Bel anders je arts eens om te overleggen.
Ik benal begonnen met laagste dossring 37,5
Efexor begint inderdaad bij die dosis en is afschuwelijk heftig, ik heb hiervoor ook andere AD's geslikt en dit was voor mij ook nieuw. Doorzetten meid, dit is ellendig maar terug naar de oude situatie is veel erger want dat leidt sowieso nergens naar toe.
Daarom ik zet ook zeker door maar wordt het nu ongsveer wel al geleidelijk minder?ik zit op dag vier
Wat ik me nog van zes jaar geledenbij mijn gebruik konherrinnerenwaren diegrote pupillenheb ik nu ookweer btw.... Herken je dat ook? Sorry voor al mijn vragen :(
Misschien vind je hier nog wat antwoorden op jouw vragen.

http://www.mijnmedicijn.nl/depressie-an ... fexor.aspx
Had hem gezien ja maar daar zijn de meeste he dramatisch ;) gaat vandaag ietsjepietsje beter ben mijn bed uit en ben wat in huis aant rommelen nog moe hoofdpijn en duizelih maar komt iets meer fut in me dus heb goede hoop zometeen pil vijf erin;)
Ik ben ermee gestopt want bijwerkingen waren niet te doen. Hoop dat het voor jou wel werkt!!
Wauw lepeltjes na hoeveel dagen?? Wat waren je bijeerkingen?? Zes jaar geleden na de bijwerkingen heeft het mij goed geholpen... Heb sinds vandaag idee dat het ook iets minder wordt...
Ik heb het jaren geleden ook geslikt en wat was ik er ziek van...

vreselijke dromen iedere nacht ging er wel iemand dood.

Suizen in mijn hoofd , duizelingen en weet ik wat meer...

Ook toen ik ging afkikken was dat net weer zo
Ja heel naar heb je het eel een tijd geslikt dat je je er ook goed bij voelde?
Ik heb het gebruikt maar het hielp voor geen meter.
Das minder inmiddels wel wat gevonden wat helpt?
Dasminderinmiddels wel iets gevonden wat helpt
Fijn dat het al beter wordt

Ik ben na 2 maanden gestopt. Had gelukkig weinig last van lichamelijke bijwerkingen. Maar het had een hele vervelende (lees gevaarlijke) invloed op mijn gedachten..
Oh das heftig zeg nu wel wat passends gevonden? Dacht dat het beter ging haha weer missrlijk en zweten nu pfff
Hoe gaat het nu, Beauprinses?

Ik gebruik 225 mg Efexor (Venlafaxine).

Ben een half jaar geleden gestart met 37,5 mg. Ook ik had in het begin veel last van bijwerkingen. Heel angstig, hartkloppingen, zweten, hoofdpijn, buikpijn. Het was even door de zure appel heen bijten. Nu gaat het goed en ben ik blij dat ik door heb gezet. Het enige waar ik last van heb, is haaruitval.
Hoihoi vanmorgen veel paniekaanvallen en afkloppen sinds vanavond inrens beter alle klachten weg:s tis idd ff doorzetten weet ikook nog uit het verleden maar met de oxazapam ernaast gaan de aanvallen wel redelijk dus ik ben nu iets postiever hopelijk houdt dit stand:)
Hi moesie ik ga nu naar de 75 worden de bijwerkingen dan weer net zo heftig???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven