Efexor
maandag 19 november 2012 om 18:45
Hi, ik he het aantal jaar geleden geslikt ook al ennu weer... Ik heb last van alles haha zweten,moemaar niet kunnen slapen geen honger misselijk en onwerkelijk gevoel:( neem nu oxazapamvior de nacht erbij dat helpt iets heb net pil vier op.... Ikweetnog van toen dat als het eenmaal werkt het ook werkt maar dit pfff wat een hel...

maandag 19 november 2012 om 19:00
Ik slik het ook al een paar jaar. De opstartfase is een regelrechte hel. Paniekaanvallen, schokken in je hoofd, duizelig, misselijk, 's nachts badend in het zweet het was een ramp. Bij mij was het ergste de eerste 2 weken daarna ging het beter en ik ben dolgelukkig met de uitvinding van dat middel maar het was echt doorzettten in het begin. Soms moet ik nu tijdelijk ophogen en dan denk ik de eerste 2 weken dat ie lekker gaat tot ik weer straal misselijk wordt. Wat een ellende meid, ik ben die 2 weken alleen maar bezig geweest om niet in paniek te raken en de dagen aftellen.
maandag 19 november 2012 om 19:44
maandag 19 november 2012 om 19:55
Ik heb deze tip al vaker gegeven: wat mij heel erg heeft geholpen bij het opstarten van AD (seroxat) was beginnen met een klein stukje en dan elke paar dagen ietsje erbij (zo wordt het soms ook met afbouwen gedaan). Klein beginnen en dan opbouwen totdat je aan je voorgeschreven dosis bent. Ik heb er vrijwel niets van gemerkt op deze manier. Bel anders je arts eens om te overleggen.

dinsdag 20 november 2012 om 14:52
Misschien vind je hier nog wat antwoorden op jouw vragen.
http://www.mijnmedicijn.nl/depressie-an ... fexor.aspx
http://www.mijnmedicijn.nl/depressie-an ... fexor.aspx
dinsdag 20 november 2012 om 15:09
donderdag 22 november 2012 om 19:33
Hoe gaat het nu, Beauprinses?
Ik gebruik 225 mg Efexor (Venlafaxine).
Ben een half jaar geleden gestart met 37,5 mg. Ook ik had in het begin veel last van bijwerkingen. Heel angstig, hartkloppingen, zweten, hoofdpijn, buikpijn. Het was even door de zure appel heen bijten. Nu gaat het goed en ben ik blij dat ik door heb gezet. Het enige waar ik last van heb, is haaruitval.
Ik gebruik 225 mg Efexor (Venlafaxine).
Ben een half jaar geleden gestart met 37,5 mg. Ook ik had in het begin veel last van bijwerkingen. Heel angstig, hartkloppingen, zweten, hoofdpijn, buikpijn. Het was even door de zure appel heen bijten. Nu gaat het goed en ben ik blij dat ik door heb gezet. Het enige waar ik last van heb, is haaruitval.
donderdag 22 november 2012 om 22:35