Efexor
vrijdag 23 november 2012 om 11:05
Ben begonnen met 75mg en slik nu 150mg en ik heb vanaf dag 1 nergens last van gehad. Voordat ik begonnen op internet e.e.a. opgezocht en zag er tegenop vanwege alle bijwerkingen die veel mensen hadden, maar zoals aangegeven, nergens last van, het helpt mij zeer goed en ook niet aangekomen.
Heb in het verleden andere AD geslikt en kwam toen 15 kg aan en voelde mij vlak en was nu dus ook sceptisch om weer AD te slikken maar blij dat ik ermee begonnen ben.
Heb in het verleden andere AD geslikt en kwam toen 15 kg aan en voelde mij vlak en was nu dus ook sceptisch om weer AD te slikken maar blij dat ik ermee begonnen ben.
vrijdag 23 november 2012 om 21:46
@moesie ik ook laatste weken non stop paniek kon niks meer alleen met oxazapam p...6 jaar geleden slikte ik het voor hyperentilatie toen werkte het top! Heb jij het nu ook extreem??? @ eva hoop het ook niet voor je maar weet als je het wel krijgt dat het erbij hoort...bij mij kwam het vier uur na de eerste inname misselijk zweten en grote pupillen...,ikkan uit ervaring zeggen dat het helpt! (hopelijk nu ookbijmij weer) omdat ik nog in startfase zit heb ik nog veel paniek en moet ik echt oxazapam slikken had ik vandaag niet edaan en ja hoor plumpudding benen tintelende handen en paniek dus pas ermee stoppen ga ik als de efexor werkt.... Succes meid
vrijdag 23 november 2012 om 23:31
zaterdag 24 november 2012 om 09:47
Waardeloos
Ben hartstikke misselijk, allerlei vage dingen gedroomd, viel vanochtend bijna uit m'n bed omdat ik zo duizelig ben, en ik voel me heel angstig. Wat een troep! Ik heb van mijn huisarts meteen 75 mg gekregen, misschien was beginnen met 37,5 mg wel beter geweest....
Hoe gaat het nu bij jou?
Hoe gaat het nu bij jou?
zaterdag 24 november 2012 om 17:18
zaterdag 24 november 2012 om 17:26
Wat fijn dat je een goede dag hebt gehad! En fijn dat je die steun vanuit je omgeving hebt Het lijkt me heel erg zwaar voor je, met twee kindjes, en je zelf dan zo rot voelen. Als je nog in zwangerschapsverlof zit, dan ben je dus nog niet zo lang geleden bevallen?
Mijn dag was moeilijk. Ik voel me langzaam wat minder angstig/trillerig/misselijk, maar over een uur moet ik bij m'n avondeten alweer zo'n tablet nemen. Ik zit echt te twijfelen of ik hier wel goed aan doe...
Mijn dag was moeilijk. Ik voel me langzaam wat minder angstig/trillerig/misselijk, maar over een uur moet ik bij m'n avondeten alweer zo'n tablet nemen. Ik zit echt te twijfelen of ik hier wel goed aan doe...
zaterdag 24 november 2012 om 20:36
zondag 25 november 2012 om 11:53
Hee, nee hoor, vind ik niet eng. Kan heel goed alleen zijn. Ik heb psychotherapie ja, al een tijdje maar nu pas medicatie erbij gestart. Nu 2x Efexor gehad, voel me vandaag minder misselijk dan gisteren. Wel raar gevoel in m'n hoofd nog, en droge mond. Ook eigenlijk wel ok geslapen. Hopelijk blijft dat zo...
En bij jou?
En bij jou?