Gezondheid alle pijlers

Efexor

19-11-2012 18:28 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wie gebruikt dit nog meer?? Zoek steun met het startfase want voel me er zo ziek bij :(

Groetjes
Ben begonnen met 75mg en slik nu 150mg en ik heb vanaf dag 1 nergens last van gehad. Voordat ik begonnen op internet e.e.a. opgezocht en zag er tegenop vanwege alle bijwerkingen die veel mensen hadden, maar zoals aangegeven, nergens last van, het helpt mij zeer goed en ook niet aangekomen.

Heb in het verleden andere AD geslikt en kwam toen 15 kg aan en voelde mij vlak en was nu dus ook sceptisch om weer AD te slikken maar blij dat ik ermee begonnen ben.
Oh wat fijn zo zie je maar he wat een verschil bij iedereen ik int verleden last en nu weer het heeft me toen wel geholpen dus weet dat ik moet doorzetten... Voor welke klachten slik jij?
Als ik de dosering verhoogde, kreeg ik gelukkig nooit last van bijwerkingen.

Ik gebruik Efexor tegen angsten.
Hmmm ik heb net 2 uur geleden m'n eerste Efexor ingenomen, en kwam stom toevallig dit topic tegen terwijl ik aan het forummen was. Brrrrrr ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen! (en dat ik die rotbijwerkingen niet krijg...)
@moesie ik ook laatste weken non stop paniek kon niks meer alleen met oxazapam p...6 jaar geleden slikte ik het voor hyperentilatie toen werkte het top! Heb jij het nu ook extreem??? @ eva hoop het ook niet voor je maar weet als je het wel krijgt dat het erbij hoort...bij mij kwam het vier uur na de eerste inname misselijk zweten en grote pupillen...,ikkan uit ervaring zeggen dat het helpt! (hopelijk nu ookbijmij weer) omdat ik nog in startfase zit heb ik nog veel paniek en moet ik echt oxazapam slikken had ik vandaag niet edaan en ja hoor plumpudding benen tintelende handen en paniek dus pas ermee stoppen ga ik als de efexor werkt.... Succes meid
Mag ik jullie nog even wat vragen? Volgens mij huisarts moet ik dit innemen als ik ga slapen. Volgens de apotheek bij m'n avondeten. Wat doen jullie???

Ik ben wel misselijk nu en heb 't warm, maar volgens mij zit ik mezelf gewoon gek te denken.

Heel veel succes jullie!!!
Ik neem hem rondt vier uur net voormijj eten ondat ik nu weinig eeetlust heb ga hem straks bij avondeten nemen.... Hoe is je nacht gegaan?
Waardeloos :( Ben hartstikke misselijk, allerlei vage dingen gedroomd, viel vanochtend bijna uit m'n bed omdat ik zo duizelig ben, en ik voel me heel angstig. Wat een troep! Ik heb van mijn huisarts meteen 75 mg gekregen, misschien was beginnen met 37,5 mg wel beter geweest....

Hoe gaat het nu bij jou?
He eva heel herkenbaar hoor ik nu een week bezig en heb het nog steeds ja idd was mus 37,5 beter maar ookdam had je het wrs hoor:(echt doorzetten hoor!ik had ook een kutnacht bahbah
Balen zeg meid!!! Kun je er wel mee werken/studeren of helemaal niks? Ik moet maandag weer gewoon aan het werk, maar zo duf als ik me nu voel, zie ik dat niet gebeuren...
Nee zit bog in zwangerschapsverlof heb twee kindjes... Mijn vriend doet alles en als hij werken is komt er een vriendin slapen...vandaag eigenlijk een goede dag heb wat in huis gedaan en ben tussendoor niet gaan liggen*afkloppen* hoe is jou dag geweest?
Wat fijn dat je een goede dag hebt gehad! En fijn dat je die steun vanuit je omgeving hebt Het lijkt me heel erg zwaar voor je, met twee kindjes, en je zelf dan zo rot voelen. Als je nog in zwangerschapsverlof zit, dan ben je dus nog niet zo lang geleden bevallen?

Mijn dag was moeilijk. Ik voel me langzaam wat minder angstig/trillerig/misselijk, maar over een uur moet ik bij m'n avondeten alweer zo'n tablet nemen. Ik zit echt te twijfelen of ik hier wel goed aan doe...
Ja is zwaar maar goed moet wel wlke dag nonstop paniek is niet neer mee te leven ene kindje is zeven weken ander 8 jaar:) je moet het wel doen hoor innemen! Volgens mij als ke vandaag gewoon hebg kunnen functioneren komt het wel goed ;)
Zeven weken pas? Gefeliciteerd nog ;)

Ik had inderdaad net besloten dat ik 'm maar gewoon moet pakken. Ik zie wel wat er gebeurt. Hoe gaat het nu bij jou?
Haha dank je! Ja goed zo... Ging vandaag wek ok lig nu wel ff op bed heb tintelhanden :s zo mijn baby douchen me vriend wegbrengen oxazapam erin en slapen....ben jij wel samen snachts? Dat vibdt ik nl echt het moeilijkst
Hee, nee ik woon alleen, en heb ook geen relatie. Ik ben het liefst alleen, kom weinig buiten, behalve voor werk. Heb wel veel vriendinnen en familie om me heen, maar daar heb ik echt even geen behoefte aan :(

Sterkte! Hopelijk kun je wat slapen vannacht!
Oh ok vindt je dat nu niet eng snachts?? Ik kan juist slecht alleen zijn maar kan ook weer niet iedereen om ne heen hebben lekker complex:p hoe voel je je nu? Heb je er btw ook therapie bij?
Hee, nee hoor, vind ik niet eng. Kan heel goed alleen zijn. Ik heb psychotherapie ja, al een tijdje maar nu pas medicatie erbij gestart. Nu 2x Efexor gehad, voel me vandaag minder misselijk dan gisteren. Wel raar gevoel in m'n hoofd nog, en droge mond. Ook eigenlijk wel ok geslapen. Hopelijk blijft dat zo...

En bij jou?
Ok wAt fijn zeg! Nee ik had vanacht weer oxazapam nodig pfff wel lekker lang geslapen ga nu pas mijn bed uit:) vamdaag begin ik met 75 ben benieuwd...
Veel succes! Ik hoop dat het je meevalt

Heb jij ook therapie erbij? En waarom ben je het gaan slikken? Paniek las ik?
Ja heb cursus in groepsverband via ggz en psych ja sinda het einde van mijn zwangerschap nontop paniekaanvallen kon niks meer ha altijd al hyperventilatie maar eens in de maand a twee maanden en zo ineens dagelijks
Ik neem Efexor altijd 's ochtends in. Waarom zou het beter zijn om het 's avonds in te nemen?

Beauprinses, gefeliciteerd nog met de geboorte van je kindje! Hopelijk valt de 75 mg mee voor je.
Thnx moesie ik neem en

Midden op de dag haha vier uur maakt volgens mij ook niet echt uit toch... Dank je wel de 75 zit erin niet erger dan gister tot nu toe we will see...
Boooooooooooooooooooooh ik ben misselijk :( 2,5 uur na 3de tablet. Bahbah!

@ moesie: huisarts zei tegen mij dat dat was om overdag niet suf te zijn. Maar vermoed dat dat vooral in de opbouwfase is.
Bah naar sterkte meid!!!! Hopelijk kun je zo slapen ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven