Efexor
maandag 3 december 2012 om 18:49

donderdag 6 december 2012 om 06:45
quote:beauprinses schreef op 05 december 2012 @ 15:30:
Ja snap ik zeg... Mijn bijwerkingen zijn bu bijna helemaal weg het werkt alleennog niet helemaal haha dus ik wacht nog ff af en anders verhoog ik volgende week weer succes meid!
he daar hoe gaat het ben je alweer verhoogd?
Ik heb na bijna 7 weken nog steeds veel angst vooral gisteren pfff hoop zo dat het gauw wat minder wordt.
Maandag bij huisarts geweest en zij zegt dat het langer duurt bij angst en paniekklachten maar wat duurt dit lang zeg...pffff
Ja snap ik zeg... Mijn bijwerkingen zijn bu bijna helemaal weg het werkt alleennog niet helemaal haha dus ik wacht nog ff af en anders verhoog ik volgende week weer succes meid!
he daar hoe gaat het ben je alweer verhoogd?
Ik heb na bijna 7 weken nog steeds veel angst vooral gisteren pfff hoop zo dat het gauw wat minder wordt.
Maandag bij huisarts geweest en zij zegt dat het langer duurt bij angst en paniekklachten maar wat duurt dit lang zeg...pffff
donderdag 6 december 2012 om 07:00
Hoi nee nog niet morgen weer naar de huisarts.... Ja erg he bij mij werkt het ook nog jiet maar zeven weken bij jou zou toch wel al iets moeten doen ik kan nog steeds niet slapenen heb elke dag koppijn
vandaag weer naar de psych ben benieuwd.... Prinses had jij nou ook cursus oid ik heb dat wel bij ggZ

donderdag 6 december 2012 om 08:26
quote:beauprinses schreef op 06 december 2012 @ 07:00:
Hoi nee nog niet morgen weer naar de huisarts.... Ja erg he bij mij werkt het ook nog jiet maar zeven weken bij jou zou toch wel al iets moeten doen ik kan nog steeds niet slapenen heb elke dag koppijn
vandaag weer naar de psych ben benieuwd.... Prinses had jij nou ook cursus oid ik heb dat wel bij ggZ
ja ben ook bij psch maar dat heb ik vroeger ook allemaal al gehad, het is alleen zo verdomd moeilijk toe te passen als je hele dag stijf staat van de angst, laatje even weten hoe het bij de pysch was? heb jij ook nog angstgevoel?
liefs

ja ben ook bij psch maar dat heb ik vroeger ook allemaal al gehad, het is alleen zo verdomd moeilijk toe te passen als je hele dag stijf staat van de angst, laatje even weten hoe het bij de pysch was? heb jij ook nog angstgevoel?
liefs
donderdag 6 december 2012 om 09:44
Hi nou net geweest ja ik kan het ook niet toepassen hoor ja ik heb ook nog last van angst en ook omdat ik nog zoveel lichamelijke dingen heb maak je je daar weer druk om dus blijf je weer in dat cirkeltje.... Ik ga dan ook naar cursus ongaan met paniek elke keer alsik er ben krijg ik een pa :-/ moet van de psych ne ogen laten testen ondat ik koppijn heb hele dag en zoveel staat bolgens mij is dat gewoon een bijwerking van de venlafaxine maar goed.... Hoe kom joj je dagen verder door prinses??

donderdag 20 december 2012 om 22:20
Had je gemist hier .... Verleden week topweek gehad kon alles en geeneens oxazapam geslikt...echter het weekend weer helemaal klote tot aan nu wel weer aan de oxa ook een terug val denkik of door het enthousiasme van het gaat goed te veel gedaan.... Morgen weer huisarts kijken voor verhoging of niet ik weet het bmniet.... Maaf fijn dat jij nu eindelijk wat goede dagen hebt gehad zeg ook zonder oxa,??? Xx

donderdag 20 december 2012 om 22:26
quote:beauprinses schreef op 20 december 2012 @ 22:20:
Had je gemist hier .... Verleden week topweek gehad kon alles en geeneens oxazapam geslikt...echter het weekend weer helemaal klote tot aan nu wel weer aan de oxa ook een terug val denkik of door het enthousiasme van het gaat goed te veel gedaan.... Morgen weer huisarts kijken voor verhoging of niet ik weet het bmniet.... Maaf fijn dat jij nu eindelijk wat goede dagen hebt gehad zeg ook zonder oxa,??? Xx
nee dat niet vooral smorgens voel ik vaak nog angstig en rillerig dan sowieso oxa hoeveel weken ben jij nou bezig?
Heb je helemaal geen bijwerkingen meer? Ik heb vaak zon raar gevoel in mijn hoofd.
liefs
nee dat niet vooral smorgens voel ik vaak nog angstig en rillerig dan sowieso oxa hoeveel weken ben jij nou bezig?
Heb je helemaal geen bijwerkingen meer? Ik heb vaak zon raar gevoel in mijn hoofd.
liefs

zondag 23 december 2012 om 10:44
quote:beauprinses schreef op 22 december 2012 @ 23:21:
Nogal ja tis zo wisselend pffff en df rare in me kop blijf ik houden
vandaag hele goede dag gewoon gewinkeld....4 winkels in de drukte zonder oxazapam dat geeft me weer moed
x
tja dat rare in mijn hoofd daar word ik ook naar van soms is het effe weg maar vind het een heel naar gevoel en ben jij ook vaak trillerig in armen of benen dat vind ik zo naar,
liefs
Nogal ja tis zo wisselend pffff en df rare in me kop blijf ik houden

tja dat rare in mijn hoofd daar word ik ook naar van soms is het effe weg maar vind het een heel naar gevoel en ben jij ook vaak trillerig in armen of benen dat vind ik zo naar,
liefs

zondag 23 december 2012 om 18:41
Ik soms in mijn benen de hele dag zoals vandaag ben wel boodschappen wezen doen,sinds lange tijd!! uitgehouden in de winkel tot aan kassa aan toe,nee bovenarmen heb ik eigenlijk niet alleen benen en raar gevoel in me kop en wankelig op em benen en heb ook grote pupillen erdoor daardoor ook wat duizeliger zegt de huisarts omdat je meer licht vangt.xx