Gezondheid alle pijlers

Eindelijk een diagnose

29-08-2019 22:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren rondlopen met vervelende buikpijn, vele onderzoeken en van het bekende kastje naar de muur gestuurd worden, hebben ze eindelijk gevonden wat de buikpijn kan verklaren. Wat een opluchting dacht ik eerst.

Ze kwamen er afgelopen week achter dat ik een 'wondergezwel' heb.
Eerst schrok ik wel een beetje van het woord 'gezwel', tot ze zeiden dat het niet kwaadaardig was. Gelukkig maar.

Maar toch blijf je dan een beetje met vragen zitten. Zeker omdat het pas later echt een beetje binnenkwam, en ik van de gyn het maar even rustig thuis moest doorlezen.

Ze willen eerst 3 maanden afwachten of het uit zichzelf weg gaat. Is dit niet het geval, gaan ze me opereren.
Maar als de pijn te heftig word mag ik meteen langskomen en gaan ze hem verwijderen. Bizar hoe zoiets kan ontstaan.

Wat ik met dit topic wil? Een beetje van me af schrijven, en ik vroeg me af of iemand hier er ervaring mee heeft?
Had je er veel pijn aan? Uiteindelijk geopereerd?

Bedankt alvast voor de moeite 😊
Bedankt voor jullie reacties 😊 Ik heb vanmorgen even met mijn huisarts overlegd, en ze heeft zelf waar ik bij was contact gehad met het ziekenhuis. Aankomende dinsdag was er plek, en ze willen dan de tijd nemen alles uit te leggen en ook meteen op de lijst voor de operatie. Fijn dat de huisarts zo meelevend is, en dat het nu toch ineens kan. Word vervolgd 😊
Even een update:

Ik heb toch besloten een Second opinion aan te vragen, en die heb ik vorige week gehad. Overduidelijk een wondergezwel en hij kan elk moment draaien om de eierstok. Volgende week word ik geopereerd. Fijn dat ik een arts heb gevonden die het wel serieus neemt 😊
Fijn dat er een plan is! Sterkte alvast
FoxtrotAlpha schreef:
09-10-2019 23:55
Fijn dat er een plan is! Sterkte alvast
Dankjewel! Gaat vast goed komen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven