elke dag duizelig
zondag 20 januari 2013 om 21:53
Ik ben elke dag duizelig, bijna de hele dag door ben ik licht in mijn hoofd en voel ik me instabiel. Ik kan niet te lang stil staan of zitten dan word ik duizelig. Soms heb ik aanvallen van erge duizeligheid, vaak in de nacht of s'avonds voor het slapen gaan, ik voel me dan goed als ik naar bed ga en als ik dan nog even moet plassen kan ik opeens niet meer opstaan van de duizeligheid, mijn vriend moet me dan naar de wc helpen. Tijdens en na zo'n aanval moet ik altijd veel plassen, ik heb dan flinke aandrang en grote plassen, heel vreemd. De dag erna voel ik me altijd onzeker en instabiel.
Ik heb last van pds, de hele dag opgeblazen en winderigheid(sorry) waardoor ik niet goed door mijn buik kan ademen voor mijn gevoel. Ik heb jarenlang een angst en paniekstoornis gehad en heb hier in lichte mate nog steeds last van. Verder is er geen medische verklaring, bloeddruk is goed, bloedwaarden, hart, bloedsuiker, ogen, ct scan gehad van mijn oren. Ik heb heel veel oorklachten gehad, meerdere malen geopereerd maar het laatste half jaar is het redelijk rustig en stabiel.
Ik word er gek van dat ik me eigenlijk nooit echt goed voel, het maakt me ook weer angstig en uiteraard versterkt dit elkaar weer. Ik functioneer verder wel goed, ik werk fulltime maar het gaat niet allemaal even makkelijk. Ook merk ik als ik buikpijn heb dat ik dan ook duizeliger word.
Sorry dat het een beetje een warrig verhaal is, het topic kan ook eigenlijk beter bij psyche staan zit ik me te bedenken. Zijn er mensen die ook vaak duizelig zijn en hoe gaan jullie ermee om? Ik ben nu ook weer duizelig en ik zit er even doorheen vandaar dat ik even van mij af wilde schrijven.
Ik heb last van pds, de hele dag opgeblazen en winderigheid(sorry) waardoor ik niet goed door mijn buik kan ademen voor mijn gevoel. Ik heb jarenlang een angst en paniekstoornis gehad en heb hier in lichte mate nog steeds last van. Verder is er geen medische verklaring, bloeddruk is goed, bloedwaarden, hart, bloedsuiker, ogen, ct scan gehad van mijn oren. Ik heb heel veel oorklachten gehad, meerdere malen geopereerd maar het laatste half jaar is het redelijk rustig en stabiel.
Ik word er gek van dat ik me eigenlijk nooit echt goed voel, het maakt me ook weer angstig en uiteraard versterkt dit elkaar weer. Ik functioneer verder wel goed, ik werk fulltime maar het gaat niet allemaal even makkelijk. Ook merk ik als ik buikpijn heb dat ik dan ook duizeliger word.
Sorry dat het een beetje een warrig verhaal is, het topic kan ook eigenlijk beter bij psyche staan zit ik me te bedenken. Zijn er mensen die ook vaak duizelig zijn en hoe gaan jullie ermee om? Ik ben nu ook weer duizelig en ik zit er even doorheen vandaar dat ik even van mij af wilde schrijven.
zondag 10 februari 2013 om 12:56
zondag 10 februari 2013 om 16:02
maandag 11 februari 2013 om 18:00
Ik weet niet of het bloedarmoede is, bij het laatste bloedonderzoek was alles goed in ieder geval. Ik eet altijd volkoren brood en veel groente en fruit. Vlekken zien heb ik overigens niet, alleen toen ik pfeiffer had. Het gaat de laatste paar dagen weer niet goed, steeds duizelig, word er zo hopeloos van.
@svz75 ik hoop dat het goed met je gaat!
@svz75 ik hoop dat het goed met je gaat!