Energieboost
vrijdag 11 mei 2012 om 06:54
vrijdag 11 mei 2012 om 07:20
Betere slaapvoorwaarden lijken me heerlijk maar een baby en een peuter houden daar helaas weinig rekening mee
Ben ik een grote zeur als ik naast koffie en energie drankjes ook geen cola lust..
Sporten is wel een goed idee zit wel de hele dag op kantoor maar kan in de pauze wel even een half uur flink lopen.
Ben ik een grote zeur als ik naast koffie en energie drankjes ook geen cola lust..
Sporten is wel een goed idee zit wel de hele dag op kantoor maar kan in de pauze wel even een half uur flink lopen.
vrijdag 11 mei 2012 om 07:30
vrijdag 11 mei 2012 om 08:06
vrijdag 11 mei 2012 om 08:10
Beloon jezelf met de gedachte dat wanneer je thuiskomt je heerlijk even tijd voor jezelf mag nemen. Koop iets lekkers voor dan. Neem een bad of douche, daarna even ontspannen.
Wanneer je ervandaag een btje doorheen zit, denk dan daaraan . Krijg je energie van.
Succes!
Dit vind ik een goede werkt bij mij ook altijd
Wanneer je ervandaag een btje doorheen zit, denk dan daaraan . Krijg je energie van.
Succes!
Dit vind ik een goede werkt bij mij ook altijd
vrijdag 11 mei 2012 om 08:36
Dextro helpt meestal een klein uurtje, maar daarna ben je alleen maar vermoeider! Het is misschien wel een optie als je het de hele dag blijft nemen.
Als ik heel moe ben drink ik elk uur ofzo een glas ijskoud water, daar word ik best wel alert van. Of af en toe op een ijsklontje kauwen. En in thee zit ook cafeïne volgens mij.
Als ik heel moe ben drink ik elk uur ofzo een glas ijskoud water, daar word ik best wel alert van. Of af en toe op een ijsklontje kauwen. En in thee zit ook cafeïne volgens mij.
vrijdag 11 mei 2012 om 08:49
Je bent al lang aan de slag en opgepept waarschijnlijk maar ik kan alleen maar beamen dat je van een goede veggie of fruit of veggie/fruit juice heel wakker en fris wordt. Beetje afhankelijk van wat je er allemaal in propt maar het is echt een goed idee. Niet het lichaam verpesten met caffeine shit enzo. Dextro laat alleen maar de insuline spiegel pieken, daar heb je niks aan.
Verder een lekkere wisseldouche. Als je eruit stapt voel je je helemaal fris en tintelend
Verder een lekkere wisseldouche. Als je eruit stapt voel je je helemaal fris en tintelend
vrijdag 11 mei 2012 om 19:40
ooh wat herinner ik me die dagen nog toen ik ook net bevallen was van een huilbaby-dag en nacht- en nog een kleine peuter daarnaast had.
Nauwelijks nachtrust gehad en toch heel de dag moeten presteren en alert moeten zijn.
Ik dronk toen ook geen koffie en energiedrankjes.
Ik moest dan ook nog eens lange dagen werken.
Ik herinner me dat ik gewoon bezig moest blijven, blijven praten met anderen, iets doen, niet stilzitten en twee paracetamols tegen de hoofdpijn in moest nemen om zulke dagen door te komen.
Veel succes!
Nauwelijks nachtrust gehad en toch heel de dag moeten presteren en alert moeten zijn.
Ik dronk toen ook geen koffie en energiedrankjes.
Ik moest dan ook nog eens lange dagen werken.
Ik herinner me dat ik gewoon bezig moest blijven, blijven praten met anderen, iets doen, niet stilzitten en twee paracetamols tegen de hoofdpijn in moest nemen om zulke dagen door te komen.
Veel succes!