Gezondheid alle pijlers

Energieboost

11-05-2012 06:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een vreselijk slechte nacht achter de rug en vandaag en vanavond een aantal belangrijke afspraken staan.

Iemand een idee wat mij vandaag de dag door gaat helpen? Wat geeft een goede energieboost?

Ik lust geen koffie en energie drankjes.

Dacht aan dextro maar denk dat ik wat sterkers nodig heb
Een uurtje intensief sporten doet voor mij altijd wonderen op zo'n dag
Gewoon verstand op 0 en gaan met die banaan!

En volgende keer zorgen voor betere slaap-voorwaarden als je een belangrijke dag voor de boeg hebt!
gewoon cola (light) zolang er maar cafeine in zit
Vooral bezig blijven. Zolang ik bezig ben, word ik niet moe. Hopelijk helpt dat ook bij jou.
Betere slaapvoorwaarden lijken me heerlijk maar een baby en een peuter houden daar helaas weinig rekening mee

Ben ik een grote zeur als ik naast koffie en energie drankjes ook geen cola lust..

Sporten is wel een goed idee zit wel de hele dag op kantoor maar kan in de pauze wel even een half uur flink lopen.
Veel verse groenten en fruit! En vaak wat eten. Sterkte vandaag!
Fruit is een goed idee zo

Ontbijten met een fruitshake!

Het is vooral het feit dat ik sowieso tot 23.00 door moet waar ik tegenop zie...
Koop gewoon cafeinepillen als je wel de boost nodig hebt, maar de drankjes waar het in zit niet lust. Zorg dat je stevig en eiwitrijk ontbijt, met gebakken ei ipv muesly, yoghurt of fruit.
quote:joannejoanne68 schreef op 11 mei 2012 @ 07:26:

Fruit is een goed idee zo

Ontbijten met een fruitshake!

.Slecht idee, koolhydraten zorgen voor dips in je bloedsuikerspiegel. Gewoon goede hartige maaltijden eten met veel eiwitten en juist wat matig zijn met de suikers (fruit is ook suiker)
Probeer je gedachten te verzetten naar 'nu' Als je tegen vanavond op blijft hikken wordt die berg alleen maar groter.
Beloon jezelf met de gedachte dat wanneer je thuiskomt je heerlijk even tijd voor jezelf mag nemen. Koop iets lekkers voor dan. Neem een bad of douche, daarna even ontspannen.

Wanneer je ervandaag een btje doorheen zit, denk dan daaraan . Krijg je energie van.

Succes!
Beloon jezelf met de gedachte dat wanneer je thuiskomt je heerlijk even tijd voor jezelf mag nemen. Koop iets lekkers voor dan. Neem een bad of douche, daarna even ontspannen.

Wanneer je ervandaag een btje doorheen zit, denk dan daaraan . Krijg je energie van.

Succes!

Dit vind ik een goede werkt bij mij ook altijd
Dextro helpt meestal een klein uurtje, maar daarna ben je alleen maar vermoeider! Het is misschien wel een optie als je het de hele dag blijft nemen.

Als ik heel moe ben drink ik elk uur ofzo een glas ijskoud water, daar word ik best wel alert van. Of af en toe op een ijsklontje kauwen. En in thee zit ook cafeïne volgens mij.
Je bent al lang aan de slag en opgepept waarschijnlijk maar ik kan alleen maar beamen dat je van een goede veggie of fruit of veggie/fruit juice heel wakker en fris wordt. Beetje afhankelijk van wat je er allemaal in propt maar het is echt een goed idee. Niet het lichaam verpesten met caffeine shit enzo. Dextro laat alleen maar de insuline spiegel pieken, daar heb je niks aan.

Verder een lekkere wisseldouche. Als je eruit stapt voel je je helemaal fris en tintelend :-)
Reken uit hoe lang je dag nog duurt en ga aftellen. Dan vliegt hij om!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Even gaan slapen. Bijvoorbeeld in de auto op een parkeerterrein, deuren op slot, raampje op een kier en welterusten.
ooh wat herinner ik me die dagen nog toen ik ook net bevallen was van een huilbaby-dag en nacht- en nog een kleine peuter daarnaast had.

Nauwelijks nachtrust gehad en toch heel de dag moeten presteren en alert moeten zijn.

Ik dronk toen ook geen koffie en energiedrankjes.

Ik moest dan ook nog eens lange dagen werken.

Ik herinner me dat ik gewoon bezig moest blijven, blijven praten met anderen, iets doen, niet stilzitten en twee paracetamols tegen de hoofdpijn in moest nemen om zulke dagen door te komen.

Veel succes!
Zo ik heb het overleefd dames! Lig in bed na een lange maar geslaagd event op werk!

Dank voor de tips en de harten onder de riem.

Nu duimen dat mijn baby het vannacht beter doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven