Gezondheid alle pijlers

Enkelbanden

02-01-2017 18:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2/3 maanden een gescheurde enkelband heb fysio gehad en heb 2/3 maanden met tape gelopen maar mijn pijn is alleen maar erger geworden ik had eerst alleen pijn aan de buitenkant maar inmiddels ook al aan de binnenkant . Er is nog steeds niet duidelijk hoe ik er aan kom want ben niet gevallen /gestruikeld en heb me ook niet verstapt of zoiets kreeg ineens veel pijn met lopen.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of wat tegen de pijn te doen is?
Terug naar de huisarts en doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen.
Ik dacht dat je je straf thuis uit mocht zitten met een enkelband en dat je daar een vraag over had ( het TBS topic zit nog in mijn hoofd)
...maar ik zou inderdaad langs de huisarts gaan als je pijn steeds erger wordt.
Is er wel een MRI gemaakt van je enkel? Daar kan je heel veel op zien.
Heb je nog andere symptomen behalve pijn? Is er al een foto gemaakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zeker herkenbaar, heb ik ook gehad nadat mijn enkelbanden voor de 2de keer gescheurd waren. Uiteindelijk een OK gehad, veel littekenweefsel verwijderd en banden ingekort, daarna ging het herstel wel volgens planning en is het allemaal goed gekomen..
quote:viva-amber schreef op 02 januari 2017 @ 18:54:

Heb je nog andere symptomen behalve pijn? Is er al een foto gemaakt?Toen ik voor t eerst naar de dokter ben gegaan heb ik foto's moeten maken
Ik moet maandag naar het ziekenhuis voor de orthopeed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven