episcleritis
woensdag 27 april 2016 om 16:16
Ik heb nu voor de tweede keer een oogontsteking (episcleritis), nu in een ander oog. Het schijnt zonder aanwijsbare reden te ontstaan en moet vanzelf overgaan. Het duurt bij mij echter erg lang en vind het ook zeker in het begin vrij pijnlijk. Is iemand bekend met deze oogontsteking en zijn er ook dingen die je kunt doen om dit zoveel mogelijk te voorkomen?
woensdag 27 april 2016 om 16:27
woensdag 27 april 2016 om 16:29
Ik ken twee personen die terugkerende oogontstekingen hebben maar dat kwam door herpes, ze haalden dan wat spul bij apotheek (via huisarts) en waren er in een week weer vanaf. Vervelend, zo beperkt te worden, net als een dicht zittend oor, brrr. Geen ervaring, maar beterschap! En voor tips tegen herbesmetting het beste bij de huisarts te gaan!
woensdag 27 april 2016 om 17:10
woensdag 27 april 2016 om 17:24
Polydox naar ik weet ben ik verder gezond. Het is inderdaad geen gewone oogontsteking met een bacterie of virus maar van binnenuit, daarom vind ik het zo ongrijpbaar. Heb jij er ervaring mee en is het bij jou misschien een gevolg van een onderliggende ziekte of komt het bij jou ook zomaar op. Heb je er nu geen last meer van?
woensdag 27 april 2016 om 17:34