Gezondheid alle pijlers

Erg vervelend!

11-12-2013 18:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren al last te hebben van erge regelmatige bloedneuzen ben ik naar de huisarts geweest en hij heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis.

Hier ben ik gister naar toe geweest, toen is 1 kant verdoofd en daarna "aangestipt" de arts zei dat dit het bloeden stopt omdat het spul waarmee hij het aanstipt de bloedvaatjes in elkaar laat krimpen en zo dicht gaan.

Nu kom ik net thuis en zo ineens spuit het bloed uit mijn net aangestipte neusgat.

Enorm frustrerend! want ik kom net van het ziekenhuis!

Heeft iemand ervaring hiermee?
Baby.It's.My.World.
Huisartsenpost bellen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als ik melk drink krijg ik een bloedneus, drink je veel melk? Je zou kunnen proberen of geen melk drinken helpt.
Ik heb jarenlang ook veel bloedneuzen gehad,daar mijn huisarts met aanstippen er achter kwam dat niet werkte heeft de kno arts de aders dicht gebrand en daarna jaren geen bloedneuzen meer gehad.
drink wel melk, maar heb het al sinds ik klein ben, ik denk dat ikmaar weer terug ga en vraag of ze het willen dicht branden.
Baby.It's.My.World.
Je hebt een dunne plek in het neusslijmvlies wat snel gaat bloeden. Aanstippen geeft een klein littekentje, dus het wordt daar dikker en gaat dan minder snel stuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven