erge maagpijn

maandag 25 november 2013 om 01:23

maandag 25 november 2013 om 06:19
maandag 25 november 2013 om 06:29
Beterschap fruitella. Een mens droogt niet zomaar uit, heb ik gemerkt toen ik dit ooit 2 dagen had terwijl ik volop (lees baby een maand of 3) borstvoeding gaf. En ik ben toen nog niet uitgedroogd. Sinds die tijd weet ik dat een mens veel kan hebben. Maarleuk is anders......
Zonder oorzaak geen gevolg

maandag 25 november 2013 om 08:49
Als de koorts je teveel wordt een paracetamol, en lauwe cola met kleine slokjes naar binnen nemen. Ook een beker drinkbouillon is
lekker en blijft goed zitten in de maag net zoals lange vingers , gewoon dan even aankijken waar je weer trek in hebt. Het eten is nog niet het belangrijkste wel dat je vocht binnen krijgt.
Beterschap ermee.
lekker en blijft goed zitten in de maag net zoals lange vingers , gewoon dan even aankijken waar je weer trek in hebt. Het eten is nog niet het belangrijkste wel dat je vocht binnen krijgt.
Beterschap ermee.
maandag 25 november 2013 om 08:59
Ik zat gisteren met hetzelfde... Ineens voelde ik kramp in mijn maag en na een uur flink overgeven en vervolgens erge diarree. Overgeven maar twee keer gelukkig maar mijn darmen flink aan de rommel. Gisteravond heb ik zoals de schrijfster hierboven, cola gedronken. Ik doe het trouwens wel met prik om even lekker te boeren. Nu nog een beetje diarree maar geen buikpijn meer gelukkig. Wel heel slap nu. Dus vandaag flink bijtanken, begin morgen met mijn nieuwe baan namelijk... (Vorige week was het gezin al aan de beurt geweest hiermee, ik kon niet uitblijven natuurlijk...)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

maandag 25 november 2013 om 09:22
Heel langzaam drinken, ieder kwartier een slokje bijvoorbeeld. Als dat erin blijft kun je langzaam verder uitbouwen. En zou geen rennies ofzo innemen maar daar ben je waarschijnlijk zelf al wel achter. Echt zo weinig mogelijk je maag prikkelen.
Eten pas aan beginnen als drinken erin blijft.
En maak je niet teveel zorgen, aan een buikgriep bezwijk je niet zomaar binnen een dag.
Eten pas aan beginnen als drinken erin blijft.
En maak je niet teveel zorgen, aan een buikgriep bezwijk je niet zomaar binnen een dag.
maandag 25 november 2013 om 09:39
Niet teveel gewoon water drinken, altijd een beetje lauw, of lauwe cola of bouillon, lauwe, slappe thee e.d.. Je kunt als volwassene echt wel wat hebben, alleen word je erg slap.
Jij bent wel erg mager, toch, heb ik dat goed onthouden? Je hebt niet veel reserves? Dan is het wel goed om eerder aan de bel te trekken.
Het belangrijkste is drinken, eten kun je echt zonder, ook wel twee dagen (ik heb flinke reserves, wat betekent dat ik wel een dag of 4 zonder eten heb gekund bij buikgriep, was wel heel vervelend toen, maar goed, ik hield alleen vocht binnen). ORS is idd goed, dan vul je tekorten weer aan.
Van alles met zuivel maak je extra speeksel en slijmvorming aan, van koude melk ga je bijv. sneller overgeven. Dus neem dat even niet, maar bijv. een beschuit, een geprakte banaan (goed voor je energie!), een rijstewafel of een bakje gekookte rijst.
Sterkte en beterschap!!
Jij bent wel erg mager, toch, heb ik dat goed onthouden? Je hebt niet veel reserves? Dan is het wel goed om eerder aan de bel te trekken.
Het belangrijkste is drinken, eten kun je echt zonder, ook wel twee dagen (ik heb flinke reserves, wat betekent dat ik wel een dag of 4 zonder eten heb gekund bij buikgriep, was wel heel vervelend toen, maar goed, ik hield alleen vocht binnen). ORS is idd goed, dan vul je tekorten weer aan.
Van alles met zuivel maak je extra speeksel en slijmvorming aan, van koude melk ga je bijv. sneller overgeven. Dus neem dat even niet, maar bijv. een beschuit, een geprakte banaan (goed voor je energie!), een rijstewafel of een bakje gekookte rijst.
Sterkte en beterschap!!