Gezondheid alle pijlers

Ernstig?!

21-12-2009 11:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties ik zal naar de dokter gaan! Sorry voor de plaatsing
Over zoiets als knobbels in je borst moet je geen topic openen ; daar moet je gewoon heel snel mee naar een dokter gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon even naar de huisarts gaan. Kleine moeite maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Succes!
A. Medische adviezen zijn hier niet toegestaan

B. Forummers kunnen het niet zien en niet voelen, het is dus onmogelijk om er wat van te zeggen.

Kortom: ga naar een dokter als je graag wil weten wat het is.
Ziekes zijn muv kinderziketes niet echt leeftijdsgebonden. Daarnaast kan je als volwassen trouwens ook kinderziektes krijgen als je die nog niet hebt gerhad dus ik haal mijzelf hierbij al weer onderuit. Als de sodemieter naar de dokter! En dan is het maar om uit te sluiten dat je niets hebt en je vriend gerust te stellen! Vanaf welke leeftijd denk je dat knobbeltje swel iets kunnen betekenen dan? Beetje rare argumentatie!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
natuurlijk huisarts!!!!!
Of het nou ernstig is of niet: ga naar de huisarts! Of wil je liever wat gegok van onze kant?
Zijn het harde knobbeltjes op een vaste plaats? Of zijn ze zachter en kun je ze een beetje rondbewegen?

Sowieso even naar de dokter.
pluk de dag
Ga naar een dokter! Echt ongelofelijk dat je twee knobbeltjes voelt, denkt dat het niks kan zijn gezien je leeftijd (!?) en dan maar gewoon niet gaat. En intussen blijkbaar dus wel zo onrustig erover zijn dat je hier een topic gaat openen waar niemand iets voor je kan doen, behalve allemaal hetzelfde zeggen: ga naar de dokter.

Djiez....
Ik heb het in mijn beide borsten. Ga elke jaar terug voor controle. Het zijn kiesten/kiestes of hoe je het ook schrijft. Ik kan ze leeg laten zuigen of laten verwijderen, maar als het geen pijn doet kan ik het beter laten zitten zei de dokter.

Ik zou toch maar even voor controle naar je huisarts gaan. Beter voor niks gaan dan dat je je straks voor je kop slaat als je te laat bent en het wel iets is wat ze moeten verwijderen.

Succes en sterkte ermee
Kanker doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, hoor. Ook al ben je jong, dan nog kan je borstkanker krijgen, kijk maar naar bijvoorbeeld Guusje Nederhorst en Sylvia van der Vaart en ook meiden hier op het forum. (niet gezegd dat dit kanker is, maar jouw redenatie dat je daar te jong voor bent slaat bij mij een beetje verkeerd.

Mijn huisarts hanteert het motto met knobbeltjes altijd komen. 9 van de 10 keer zal het onschuldig zijn, maar net die 10e keer kan het wel wat zijn. Gewoon gaan dus.
en als je dan toch bij de dokter bent: laat dat naïviteitsknobbeltje ook gelijk weghalen...
[quote]Heupje schreef op 21 december 2009 @ 11:47:

Ik heb het in mijn beide borsten. Ga elke jaar terug voor controle. Het zijn kiesten/kiestes of hoe je het ook schrijft.

..........je schrijft het cysten of cystes! ............
quote:eevelienn schreef op 21 december 2009 @ 11:50:

en als je dan toch bij de dokter bent: laat dat naïviteitsknobbeltje ook gelijk weghalen...Natuurlijk moet TO naar de huisarts, maar dit vind ik dan weer zo'n flauwe en overbodige reactie.
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven