Ernstig?!
maandag 21 december 2009 om 11:45
Ziekes zijn muv kinderziketes niet echt leeftijdsgebonden. Daarnaast kan je als volwassen trouwens ook kinderziektes krijgen als je die nog niet hebt gerhad dus ik haal mijzelf hierbij al weer onderuit. Als de sodemieter naar de dokter! En dan is het maar om uit te sluiten dat je niets hebt en je vriend gerust te stellen! Vanaf welke leeftijd denk je dat knobbeltje swel iets kunnen betekenen dan? Beetje rare argumentatie!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

maandag 21 december 2009 om 11:46
Ga naar een dokter! Echt ongelofelijk dat je twee knobbeltjes voelt, denkt dat het niks kan zijn gezien je leeftijd (!?) en dan maar gewoon niet gaat. En intussen blijkbaar dus wel zo onrustig erover zijn dat je hier een topic gaat openen waar niemand iets voor je kan doen, behalve allemaal hetzelfde zeggen: ga naar de dokter.
Djiez....
Djiez....
maandag 21 december 2009 om 11:47
Ik heb het in mijn beide borsten. Ga elke jaar terug voor controle. Het zijn kiesten/kiestes of hoe je het ook schrijft. Ik kan ze leeg laten zuigen of laten verwijderen, maar als het geen pijn doet kan ik het beter laten zitten zei de dokter.
Ik zou toch maar even voor controle naar je huisarts gaan. Beter voor niks gaan dan dat je je straks voor je kop slaat als je te laat bent en het wel iets is wat ze moeten verwijderen.
Succes en sterkte ermee
Ik zou toch maar even voor controle naar je huisarts gaan. Beter voor niks gaan dan dat je je straks voor je kop slaat als je te laat bent en het wel iets is wat ze moeten verwijderen.
Succes en sterkte ermee
maandag 21 december 2009 om 11:49
Kanker doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, hoor. Ook al ben je jong, dan nog kan je borstkanker krijgen, kijk maar naar bijvoorbeeld Guusje Nederhorst en Sylvia van der Vaart en ook meiden hier op het forum. (niet gezegd dat dit kanker is, maar jouw redenatie dat je daar te jong voor bent slaat bij mij een beetje verkeerd.
Mijn huisarts hanteert het motto met knobbeltjes altijd komen. 9 van de 10 keer zal het onschuldig zijn, maar net die 10e keer kan het wel wat zijn. Gewoon gaan dus.
Mijn huisarts hanteert het motto met knobbeltjes altijd komen. 9 van de 10 keer zal het onschuldig zijn, maar net die 10e keer kan het wel wat zijn. Gewoon gaan dus.

maandag 21 december 2009 om 14:03