Gezondheid alle pijlers

Ervaring met hydrodermabrasie tegen acné?

11-12-2009 21:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nogal last van acné in mijn gezicht en hoorde over hydrodermabrasie, een nieuwe methode voor het reinigen en opfrissen van de huid. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik zou het even bij beauty plaatsen, daar krijg je vast meer reacties.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oja, goede tip. Maar uh, kan ik dit topic verplaatsen of moet ik bij beauty een nieuwe plaatsen?
Hoi Puzzel,

ik heb ook acne, en heb een keer een microdermabrasie behandeling gedaan. Direct na de behandeling zag ik geen verschil, pas na 2 weken. Verder heb ik een heleboel andere dingen geprobeerd (Neoderma behandelingen, minder suiker eten etc.) maar tot nu toe is er maar 1 ding dat werkt. Ik heb van de huisarts benzoylperoxide en Dalacin gekregen. Het ene smeer ik 's ochtends, het andere 's avonds. Werkt supergoed, krijg er wel een droog huidje van, maar mijn huid is een stuk rustiger!
Bedankt krullebol! Ik zal eens bij de huisarts informeren naar de middelen die je noemt. Gebruik je Dalacin als lotion of gel?

Ik heb ook al van alles geprobeerd (geen suiker, middeltjes van dermatoloog, enz). De laatste tijd gebruik ik meestal Eryacne. Helaas kan mijn overgevoelige huidje niet goed tegen uitdrogende middelen, dus Differin gel of eensmaskertje van dode zee klei gebruik ik alleen als het heel erg is. Het enige wat bij mij tot nu goed werkte was een antibiotica kuur van meer dan een jaar, maar daar had ik allerlei andere bijwerkingen van (oa darmproblemen) dus dat wil ik niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven