Gezondheid alle pijlers

ervaring minera spiraal

15-08-2012 01:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey hey!

Ik weet dat er al verschillende topics over de minera spiraal zijn geplaats maar de meeste zijn van een paar jaar geleden en was bang dat dat niemand die nog zou lezen en ben erg benieuwd naar jullie mening.

op 1 augustus heb ik een mirena laten plaatsen onder narcose omdat ik ook een kijkoperatie had. 8 dagen later had ik erg last van krampen en was ik ondertussen ook al 8 dagen ongesteld....ik had pijnstillers gekregen(tramadol en diclofenactrium) maar dat hielp me niet ik bleef pijn houden...de huisarts vermoedde dat de spiraal 'aan de wandel was' en ik werd naar de gyno gestuurd die een echo had gedaan en zag dat de spiraal verplaatst was en dus moest ze een nieuwe plaatsen.... 4 dagen later moest ik naar ziekenhuis(nog steeds ongesteld) en moest ik onder narcose, spiraaltje werd goed gezet maar ik had daarna zoveel pijn dat ik een nachtje in het ziekenhuis moest blijven...ik kreeg morfine en de pijn was weg... en op dit moment weet ik niet hoe ik moet liggen/staan/zitten want heb weer super erge pijn!....Ik kreeg de minera omdat ik tijdens mijn menstruatie altijd erg veel pijn had waardoor ik niet kon lopen of staan en regelmatig flauw viel maar de pijn die ik nu heb is veel erger want het gaat zelfs met sterke pijnstillers niet weg! heeft iemand dit ook meegemaakt???

Ik heb trouwens geen kinderen
Juist door dat kreng heb ik ontzettende pijn gehad tijdens en voor menstruatie.

Veel haar verlies

Wisselende stemmingen

Werd dikker

Zeer pijnlijke borsten

Weeën pijn

Licht in mijn hoofd

Duizelig

Hartkloppingen

Heel vaak ziek

Nog even doorgaan?

Bij mij was die meteen goed geplaatst.

Ben blij dat ik er (helaas pas na ) 3,5 achterkwam waar al die kwaaltjes vandaan kwamen, nu 7 maanden verder en eindelijk begint mijn lichaam te herstellen.

Boven genoemde geen last meer gehad en het haar is ook weer lekker vol:)

Ze zeggen pil gaat door je hele lichaam spiraal plaatselijk maar dat laatste geeft meer ellende .

Jouw lichaam stoot hem

Ook steeds af, doet die niet voor niets natuurlijk.

Misschien andere conceptie?
Ja herkenbaar. Ik kreeg weeen omdat mijn lichaam de mirena eruit wilde werken. Dat deed ook verrekte pijn. Het kwam en ging in vlagen. En het werd gelijdelijk minder frequent en minder heftig. Na een jaar had ik er geen last meer van.
quote:gember999 schreef op woensdag 15 augustus 2012 01:22 Ja herkenbaar. Ik kreeg weeen omdat mijn lichaam de mirena eruit wilde werken. Dat deed ook verrekte pijn. Het kwam en ging in vlagen. En het werd gelijdelijk minder frequent en minder heftig. Na een jaar had ik er geen last meer van.

Heb er helaas al die jaren last van gehad.

Ook 3,5 jaar iedere maand ongesteld.
Er zijn al meerdere topics over de mirena. Even zoeken, want het is de moeite waard!

Ik heb het een jaar geprobeerd - een jaar lang ellende.
Ik heb mijn derde en wil nooit meer anders. Maar 1 op de zoveel vrouwen kan er niks mee. Het lijkt erop dat jij er eentje bent. Lekker laten verwijderen en iets anders nemen.

De prikpil misschien? Ben je ook van je menstruatie af.
De topics over de Mirena zijn niet een paar jaar oud hoor, ze komen zo'n beetje iedere week wel voorbij.

Maar goed, ik heb recentelijk de mijne laten verwijderen vanwege de krampen. Na meer dan een jaar verging ik nog steeds maandelijks van de pijn, terwijl ik zonder spiraal nergens last van had en heb. Ben nu weer aan de pil, voor mij geen Mirena meer.
bedankt voor de reacties! ik denk dat ik hem ga laten verwijderen ja want ben het zat om al 2 weken weeen te hebben.... had hem juist laten zetten omdat ik elke keer zo'n pijn had tijdens mijn menstruatie maar dit slaat nergens op dit is 10 x erger

anyway thanks meiden!
ik ben er heel gelukkig mee geweest bijna 4 jaar lang. inbrengen was hel.. 2 dagen kramp gehad en daarna niks meer. in 4 jaar misschien 5 druppels bloed gezien verder geen menstruatie. hij is er nu uit ivm kinderwens maar anders was hij braaf blijven zitten!
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven