Gezondheid alle pijlers

ervaring ocsiloccocium

18-06-2013 11:56 33 berichten
Heeft iemand ervaring hiermee?

Ik moet morgen op vakantie en voel me niet goed verkouden en keelpijn.

Ik wil er dus zo snel mogelijk vanaf
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook een keer genomen. Had een gala. En ja, het hielp. Kon gewoon naar het feest. Een week erna was ik alsnog ziek. Longontsteking.
Waar zit de any-key?
Als ik verkouden ben neem ik paracetamol. Soms Aspirine C als ik een verkoudheid op voel komen, vaak kom ik er dan wel overheen.

Neusspray en paracetamol om je klachten wat te verminderen, verder uitzieken ben ik bang Goed rusten en slapen.
Eens met Fairy, sommige mensen zweren erbij. Wetenschappelijke basis ontbreekt. Het middel is kwakzalverij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vrees dat er niets anders op zit dan uitzieken. Zelf ga ik dan altijd vroeg naar bed, drink kippensoep en thee met honing, smeer met vicks, gebruik het stoomapparaat en neussprays om weer even vrijer te kunnen ademen en zuig op dropjes en zuurtjes. Op die manier heb ik er zo min mogelijk last van. Denk niet dat er een wondermiddel bestaat.
Ik heb er ervaring mee ik voelde me minder moe

En bij keelpijn kan je het beste een waterijsje nemen en paracetamol. Een sjaal om de hals helpt ook goed, alleen is nu wel erg warm. En een neusspray tegen die verkoudheid xylometazine.

En die ouderwetse anta flu snoepjes helpen ook erg goed,en trachitol voor de keel. Trachitol heeft tevens een ontsmettende werking.
En een hele fijne vakantie.
Paar borrels ijskoude Jägermeister voor het slapen gaan. Je gaat er lekker van zweten, het verzacht de keel èn je wordt er vrolijk van.
quote:sammoosje schreef op 18 juni 2013 @ 16:43:

Paar borrels ijskoude Jägermeister voor het slapen gaan. Je gaat er lekker van zweten, het verzacht de keel èn je wordt er vrolijk van.Beerenburg werkt ook goed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven