Gezondheid alle pijlers

Ervaringen knieschijfprothese

19-09-2015 16:58 29 berichten
Hallo allemaal,

Helaas is mijn knieschijf behoorlijk slecht. Graad 4 slijtage, kraakbeen is weg en bot ligt bloot en schuurt bij elke beweging vreselijk pijnlijk door de knie.

Momenteel proberen ze injecties corticosteroïden hebben niet geholpen en nu gisteren een injectie met hyaluronzuur gekregen. Als dit ook niet helpt zijn ze out of options.........

Althans zonder operatie verder. Een knieschijfprothese zal een optie zijn maar ze vinden me jong eigenlijk te jong. En geven aan dat zo'n prothese ook niet alles is......

Mijn vraag wie heeft er ervaring met knieschijfprothese. Wat vind je ervan, zou je het weer doen, welke nadelen ondervind je ervan, welke voordelen?

Kortom wie kan me wijzer maken?
esmee, ik ga die fb zoeken heb ik heel veel belang bij......

Alleen fb ligt er nu uit. Ga morgen gelijk proberen

Heel erg bedankt
knieschijfprothese lotgenoten groep? 57 leden?
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een knieprothese Links. Is geplaatst toen ik 45 was. Zit er nu 2 en een half jaar in. Ben er dolgelukkig mee. De andere knie is ook slecht. Ik probeer dit zo lang mogelijk uit te stellen.
Eind september begin oktober zal het dan toch gaan gebeuren. Opnieuw nettoyage niet gelukt. Veel pijn en loop met krukken. Zit nu in pre-operatiefprogramma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven