Ervaringen Laparoscopie
vrijdag 8 juni 2018 om 11:26
Hallo,
Zijn er mensen die ervaring hebben met een Laparoscopie (Kijkoperatie), Wanneer gingen jullie weer aan het werk? En hoe zat het met de pijn?
Natuurlijk is het bij elke persoon verschillend, maar ik ben even benieuwd.
Heb zelf de operatie vorige week gehad, en ben nog steeds niet aan het werk, hoop natuurlijk snel weer aan het werk te gaan, maar goed we hebben maar 1 lichaam toch?
Groetjes!
Zijn er mensen die ervaring hebben met een Laparoscopie (Kijkoperatie), Wanneer gingen jullie weer aan het werk? En hoe zat het met de pijn?
Natuurlijk is het bij elke persoon verschillend, maar ik ben even benieuwd.
Heb zelf de operatie vorige week gehad, en ben nog steeds niet aan het werk, hoop natuurlijk snel weer aan het werk te gaan, maar goed we hebben maar 1 lichaam toch?
Groetjes!
vrijdag 8 juni 2018 om 20:36
Ja misschien nam ik het een beetje te letterlijk dat rustig aan doen. Klopt wat je zegt rekbaar begrip!lise1985 schreef: ↑08-06-2018 20:21Rustig aan doen is ook een rekbaar begrip. Dat kan ook betekenen dat je weer een paar uurtjes per dag aan de slag moet. je lijf is leidend. Maar bij zo'n kleine ingreep snap ik wel dat ze dat voorstellen.
Gaat het niet, dan gaat het niet. Dat is juist het fijne als je op therapeutische basis aan de slag kunt.
Ja inderdaad inprincipe maar 2 sneetjes gemaakt en dan ook nog niks gedaan. Wat natuurlijk alleen maar goed is, want alles blijkt in orde te zijn
Helemaal gelijk wat dat therapeutische basis betreft.. Ben blij dat ik deze topic even heb geopend.. zo kijk ik er toch weer met andere ogen tegenaan