Gezondheid alle pijlers

Ervaringen Laparoscopie

08-06-2018 11:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met een Laparoscopie (Kijkoperatie), Wanneer gingen jullie weer aan het werk? En hoe zat het met de pijn?
Natuurlijk is het bij elke persoon verschillend, maar ik ben even benieuwd.
Heb zelf de operatie vorige week gehad, en ben nog steeds niet aan het werk, hoop natuurlijk snel weer aan het werk te gaan, maar goed we hebben maar 1 lichaam toch? :)

Groetjes!
lise1985 schreef:
08-06-2018 20:21
Rustig aan doen is ook een rekbaar begrip. Dat kan ook betekenen dat je weer een paar uurtjes per dag aan de slag moet. je lijf is leidend. Maar bij zo'n kleine ingreep snap ik wel dat ze dat voorstellen.
Gaat het niet, dan gaat het niet. Dat is juist het fijne als je op therapeutische basis aan de slag kunt.
Ja misschien nam ik het een beetje te letterlijk dat rustig aan doen. Klopt wat je zegt rekbaar begrip!
Ja inderdaad inprincipe maar 2 sneetjes gemaakt en dan ook nog niks gedaan. Wat natuurlijk alleen maar goed is, want alles blijkt in orde te zijn :)!
Helemaal gelijk wat dat therapeutische basis betreft.. Ben blij dat ik deze topic even heb geopend.. zo kijk ik er toch weer met andere ogen tegenaan :)! Bedankt
Hoi mizzy hoe is dat bij jou afgelopen na laprosvopie. Ik heb nml eergister gehad en nu twee dagen verder nog heel duf en ook onerbuikpjj. Terwijl ze alleen hebben gekeken bij mij

Gr ylvie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven