Ervaringen met Annaïs pil?
dinsdag 9 april 2013 om 21:11
Ik slik al jaren de Yasmine pil en heb er geen slechte ervaringen mee. Heb eigenlijk nog nooit een andere pil gehad, dus ik weet niet hoe ik zou reageren op een andere. Uit interesse heb ik zelf eens gevraagd naar een goedkoper alternatief voor de Yasmine pil, aangezien deze toch wel redelijk duur uitvalt. M'n gynaecoloog heeft een nieuwe voorgeschreven:de Annaïs pil. Deze heeft blijkbaar dezelfde samenstelling als Yasmine, maar is wat goedkoper.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik kan namelijk niets terugvinden over de Annaïs pil, is blijkbaar nog redelijk ongekend.
Ik ben natuurlijk een beetje weigerachtig om zomaar te veranderen, aangezien ik tevreden ben met m'n huidige pil. Ik wil dit natuurlijk niet zomaar inruilen ...
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik kan namelijk niets terugvinden over de Annaïs pil, is blijkbaar nog redelijk ongekend.
Ik ben natuurlijk een beetje weigerachtig om zomaar te veranderen, aangezien ik tevreden ben met m'n huidige pil. Ik wil dit natuurlijk niet zomaar inruilen ...
dinsdag 9 april 2013 om 21:43
quote:Ster_ schreef op 09 april 2013 @ 21:17:
Lees eerst even dit zeer actuele topic.Inderdaad! Had ik deze avond al helemaal gelezen, en ben er eerlijk gezegd wel redelijk van verschoten. Al die nare bijwerkingen...Dan blijf ik maar lekker de Yasmin verder gebruiken. Dat het wat duurder is weegt zeker niet op tegen al de mogelijke nadelen...
Lees eerst even dit zeer actuele topic.Inderdaad! Had ik deze avond al helemaal gelezen, en ben er eerlijk gezegd wel redelijk van verschoten. Al die nare bijwerkingen...Dan blijf ik maar lekker de Yasmin verder gebruiken. Dat het wat duurder is weegt zeker niet op tegen al de mogelijke nadelen...