Ervaringen met lactacyd
woensdag 24 februari 2016 om 13:39
Hoii.
Mijn vraag is of jullie goede/slechte ervaringen hebben met lactacyd.
Waarom? Omdat ik zelf wel eens last heb van mijn " intieme zone".
Ik was het wel met water enzo. Maar t voelt niet top.
Ik zit te denken om lactacyd te faan gebruiken. Maar ik hoor zoveel verschillende meningen dat ik het even niet meer weet of het handig is om te gaan gebruiken.
Ik hoor graag jullie ervaring/ mening..
Mijn vraag is of jullie goede/slechte ervaringen hebben met lactacyd.
Waarom? Omdat ik zelf wel eens last heb van mijn " intieme zone".
Ik was het wel met water enzo. Maar t voelt niet top.
Ik zit te denken om lactacyd te faan gebruiken. Maar ik hoor zoveel verschillende meningen dat ik het even niet meer weet of het handig is om te gaan gebruiken.
Ik hoor graag jullie ervaring/ mening..
donderdag 25 februari 2016 om 18:59
Mij helpt het juist irritaties, schimmelinfecties etc voorkomen.
Ik gebruik het nu zo'n 20 jaar op advies van de gynaecoloog.
Ik was uitwendig en spoel inwendig.
Let echter op dat je niet de spoelvoeistof van Lactacyd gebruikt, die is daar niet voor bedoeld.
Ik spoel altijd met huismerk Kruidvat.
Veder raad ik je aan tegen wondjes wat glijmiddel te gebruiken.
succes!
Ik gebruik het nu zo'n 20 jaar op advies van de gynaecoloog.
Ik was uitwendig en spoel inwendig.
Let echter op dat je niet de spoelvoeistof van Lactacyd gebruikt, die is daar niet voor bedoeld.
Ik spoel altijd met huismerk Kruidvat.
Veder raad ik je aan tegen wondjes wat glijmiddel te gebruiken.
succes!
vrijdag 26 februari 2016 om 11:08
Ik ga gewoon elke dag goed spoelen met alleen water ... en een beetje zuivere vageline erop als het begint te kriebelen. Kijken of dat gaat werken.
Ik had nog even verder gezocht op internet over lactacyd. En ik zie meer slechte ervaringen dan goede.. wat ik trouwens wel raar vind. Ivm die reclame... maar dat schijnt gewoon te mogen hier. Iets verkopen dat eigenlijk voor de meesten super slecht is..
Ik had nog even verder gezocht op internet over lactacyd. En ik zie meer slechte ervaringen dan goede.. wat ik trouwens wel raar vind. Ivm die reclame... maar dat schijnt gewoon te mogen hier. Iets verkopen dat eigenlijk voor de meesten super slecht is..
vrijdag 26 februari 2016 om 20:09
Ik heb klacht gedaan bij de reclame code commissie. Kreeg zeer rap een brief terug dat er eerder bezwaar over deze reclame is gemaakt welke afgewezen is, ze verwachten dat opnieuw bezwaar maken geen effect zal hebben, meer dan nu al gebeurd Is. Rapport van de andere klachten er keurig bij, chapeau voor de reclame code commissie.
Het komt erop neer, dat het mag deze reclame omdat het om een uitwendig product gaat. Als het om de douche zou gaan, is het een ander verhaal, want een vagina heeft een zelf reinigend vermogen. Maar uitwendig dus niet en omdat de lactacyd een betere zuurgraad heeft dan water zou de lactacyd beter zijn dan water. En mag de fabrikant deze reclame gewoon blijven uitzenden.
Het komt erop neer, dat het mag deze reclame omdat het om een uitwendig product gaat. Als het om de douche zou gaan, is het een ander verhaal, want een vagina heeft een zelf reinigend vermogen. Maar uitwendig dus niet en omdat de lactacyd een betere zuurgraad heeft dan water zou de lactacyd beter zijn dan water. En mag de fabrikant deze reclame gewoon blijven uitzenden.
vrijdag 26 februari 2016 om 20:14
To laat je niet misleiden. In principe heb je het dus niet nodig. Als je don jeuk hebt zou het echt kunnen zijn dat je een soort van exceem hebt, i Lekker vet houden, en helaas als het exceem is, zal je er last van hebben, soms meer soms minder. Dus nogmaals ga terug naar de huisarts en laat je iets voorschrijven wat de jeuk doet verminderen.
zaterdag 27 februari 2016 om 11:02
quote:Lceetje schreef op 26 februari 2016 @ 11:08:
Ik ga gewoon elke dag goed spoelen met alleen water ... en een beetje zuivere vageline erop als het begint te kriebelen. Kijken of dat gaat werken.
Je moet je eigen gevoel volgen!
En qua ervaringen op internet... Mensen delen eerder een klacht dan een goede ervaring. Zo is het nu eenmaal.
Je moet je eigen gevoel volgen!
En qua ervaringen op internet... Mensen delen eerder een klacht dan een goede ervaring. Zo is het nu eenmaal.