Even klagen :(
vrijdag 6 juli 2012 om 06:48
Normaal kon ik altijd goed tegen de warmte , korte broek aan en hup aan het strand o.i.d.
Maar nu met dit warme weer, en ik werk in een winkel, heb ik er erg veel last van. We mogen alleen broeken aan tot op de knie en ons werkshirt.. Maar we hebben geen airco en die krijgen we ook niet.
Het is zelfs zo warm, dat ik bij men bovenbenen en kruis gewoon helemaal vochtig ben. Zo ongemakkelijk en ik heb 't idee dat je dat de hele tijd kan zien..
Daar is toch al helemaal niets aan te doen?
Ik schaam me rot er om en het is erg vervelend, want je voelt je erg vies.. (Onder men oksels zweet ik ook heel veel, maar ja dat vind ik "normaler" als iemand het ziet..)
Het regent wel heel veel nu , maar het zal alsnog erg benauwd zijn binnen vandaag..
Moest het even kwijt Voor degene die het ook hebben, hoe ga je er mee om ?
Maar nu met dit warme weer, en ik werk in een winkel, heb ik er erg veel last van. We mogen alleen broeken aan tot op de knie en ons werkshirt.. Maar we hebben geen airco en die krijgen we ook niet.
Het is zelfs zo warm, dat ik bij men bovenbenen en kruis gewoon helemaal vochtig ben. Zo ongemakkelijk en ik heb 't idee dat je dat de hele tijd kan zien..
Daar is toch al helemaal niets aan te doen?
Ik schaam me rot er om en het is erg vervelend, want je voelt je erg vies.. (Onder men oksels zweet ik ook heel veel, maar ja dat vind ik "normaler" als iemand het ziet..)
Het regent wel heel veel nu , maar het zal alsnog erg benauwd zijn binnen vandaag..
Moest het even kwijt Voor degene die het ook hebben, hoe ga je er mee om ?
vrijdag 6 juli 2012 om 06:58
Ook geen ventilator? En wat is de temperatuur op zo'n warme broeierige dag? Volgens mij is een werkgever verplicht om bij een bepaalde temperatuur 'iets' te regelen. Dan moet je dat dus wel aankaarten en velen zullen daar geen zin in hebben ivm werksfeer.
Als ik zo zou moeten werken en mijn kruis is zichtbaar nat van het zweet, dan kon 'ie de pot op. Zou het niet verstoppen en reageren als klanten (al dan niet stiekem) naar dat zweterige kruis zouden kijken: Tja, we mogen geen airco, dus het zweet gutst langs mijn lichaam .
Zelf ventilator meenemen?
Mag je geen rok aan dan?
Als ik zo zou moeten werken en mijn kruis is zichtbaar nat van het zweet, dan kon 'ie de pot op. Zou het niet verstoppen en reageren als klanten (al dan niet stiekem) naar dat zweterige kruis zouden kijken: Tja, we mogen geen airco, dus het zweet gutst langs mijn lichaam .
Zelf ventilator meenemen?
Mag je geen rok aan dan?
vrijdag 6 juli 2012 om 07:01
vrijdag 6 juli 2012 om 08:11
Op mijn werk ook geen airco en ook werkkleding. Lange broek en een wit shirt met korte mouw. Heel fijn, want dat shirt schijnt dus door en iedereen ziet je bh als je er verder niks onder doet. En de stof, 100% polyester! Echt, wie dat bedacht heeft...zucht.
Maar als het goed is, is de airco gisteren na 5 jaar eindelijk gemaakt dus ik ben benieuwd!
Maar als het goed is, is de airco gisteren na 5 jaar eindelijk gemaakt dus ik ben benieuwd!
vrijdag 6 juli 2012 om 09:35