Gezondheid alle pijlers

Even klagen :(

06-07-2012 06:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal kon ik altijd goed tegen de warmte , korte broek aan en hup aan het strand o.i.d.

Maar nu met dit warme weer, en ik werk in een winkel, heb ik er erg veel last van. We mogen alleen broeken aan tot op de knie en ons werkshirt.. Maar we hebben geen airco en die krijgen we ook niet.

Het is zelfs zo warm, dat ik bij men bovenbenen en kruis gewoon helemaal vochtig ben. Zo ongemakkelijk en ik heb 't idee dat je dat de hele tijd kan zien.. :'(

Daar is toch al helemaal niets aan te doen?

Ik schaam me rot er om en het is erg vervelend, want je voelt je erg vies.. (Onder men oksels zweet ik ook heel veel, maar ja dat vind ik "normaler" als iemand het ziet..)

Het regent wel heel veel nu , maar het zal alsnog erg benauwd zijn binnen vandaag..

Moest het even kwijt Voor degene die het ook hebben, hoe ga je er mee om ?
Is je kleding 100% van katoen?
Zo luchtig mogelijk kleden en bedenken dat je niet de enige bent.

Vandaag valt het toch weer mee en de voorspellingen zien er ook niet goed uit. Die paar warme dagen hier in Nederland overleef je wel.
Ook geen ventilator? En wat is de temperatuur op zo'n warme broeierige dag? Volgens mij is een werkgever verplicht om bij een bepaalde temperatuur 'iets' te regelen. Dan moet je dat dus wel aankaarten en velen zullen daar geen zin in hebben ivm werksfeer.

Als ik zo zou moeten werken en mijn kruis is zichtbaar nat van het zweet, dan kon 'ie de pot op. Zou het niet verstoppen en reageren als klanten (al dan niet stiekem) naar dat zweterige kruis zouden kijken: Tja, we mogen geen airco, dus het zweet gutst langs mijn lichaam .

Zelf ventilator meenemen?

Mag je geen rok aan dan?
Ja is van katoen.

Luchtig kleden doe ik. Maar eer het bij ons dan weer koeler is binnen duurt heel erg lang.

Lizzl, nee ook geen ventilator. Die kan je bij kassa's niet kwijt en in winkel ook niet. Nee kan geen rok aan. Niet echt handig met vracht lossen, vakken aanvullen e.d.
Nou, al is het maar een hele week per jaar zulk kutweer, mij zou je kunnen opvegen als ik zo zou moeten werken.

Sterkte
Heb je al een wijde linnen broek geprobeerd?
Bertje ook dat heb ik geprobeerd maar werkt ook niet
Strakke onderbroek met pijpjes/boxer onder je broek aan.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Vandaan wordt het minder warm dan gisteren.
Boxers, met pijpjes moet ik niet doen dan is Het nog erger
Zusenzo dat merk ik maar het moet echt goed waaien of echt fris worden wil je er binnen wat van merken qua verschil
Kussen op de stoel, of handdoek? dat de stoel niet zo plakt?
Ik werk in winkel waar ik continu bezig ben ik zit alleen tijdens pauze
Op mijn werk ook geen airco en ook werkkleding. Lange broek en een wit shirt met korte mouw. Heel fijn, want dat shirt schijnt dus door en iedereen ziet je bh als je er verder niks onder doet. En de stof, 100% polyester! Echt, wie dat bedacht heeft...zucht.

Maar als het goed is, is de airco gisteren na 5 jaar eindelijk gemaakt dus ik ben benieuwd!
Geurende talkpoeder over je lichaam poederen, neemt vocht op en dan ruik je ook nog eens lekker.
quote:waterplant schreef op 06 juli 2012 @ 08:35:

Geurende talkpoeder over je lichaam poederen, neemt vocht op en dan ruik je ook nog eens lekker.Dit dus. En tussendoor ook nog een paar keer.
Heb je een maxi rok/jurk geprobeerd ? Is meestal luchtiger dan een broek !
quote:pluizemuisje schreef op 06 juli 2012 @ 07:58:

Boxers, met pijpjes moet ik niet doen dan is Het nog erger Oh bij mij hielp dat altijd als ik met 30+ op in het restaurant of op het terras werkte!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hoeveel moet he dan op doen van dat talkpoeder? Krijg zon herinnering uit men jeugd van talkpoeder en ik helemaal onder zat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven