Gezondheid alle pijlers

extrasystole

04-06-2012 16:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst last gekregen van hartoverslagen.

Er is een ECG gemaakt, en daaruit bleek dat het onschuldig was.

Nu een maand later heb ik er weer last van,maar inmiddels als een hele week lang, ik word er zelfs soms wakker van.

Begin het nogal vervelend te vinden, en het vermijden van de gebruikelijke dingen, gebruik ik niet. Zoals koffie of alcohol.

Ik heb het erger nadat ik wat heb gegeten, probeer dus rustiger te eten, maar nog rustiger en het eten is al oud voordat het op is

Hebben jullie misschien een idee wat ik kan doen om het te verminderen. Begin het toch wel aardig irritant te vinden.

Dank je wel!
Terug naar de huisarts: het enige zinnige én toegestane advies!
Mjah heb er ook met vlagen last van.. bij mij is stress en vermoeidheid een trigger. Koffie en alcohol idd ook.. maar bij mij is er wel wat meer onderzoek gedaan dan enkel een ECG. Dus wellicht nog even een keer retour voor een holteronderzoek?
quote:Tia.Dalma schreef op 04 juni 2012 @ 16:53:

Terug naar de huisarts: het enige zinnige én toegestane advies!

Al geweest, en die geeft aan, geen koffie, geen cola, geen chocolade, alcohol, rustig eten.

Alleen at en dronk ik die dingen sowieso al niet meer.

Het blijkt echt geen kwaad te kunnen, ik vind het alleen heel irritant, en vraag me af of mensen er tips bij hebben.

Moet vrijdag sowieso langs de dokter voor mijn maaguitslagen, dus kan het nogmaals aankaarten, maar hij heeft me al meerdere malen vertelt dat ik die tips op moet volgen, ook al geef ik aan dat ik die spullen niet gebruik en rustig eet.
Zou toch vragen naar verwijzing voor holter.

Indien aantal extra slagen hoog is, of vorm veel verandert moet/kan er soms wel reden zijn om te behandelen.
Klik

Je zegt dat het erger wordt na het eten.

Zit er in jouw eten de E621 (MSG oftwel Vetsin) ?

Een veel gehoorde klacht bij dit E nummer.

Dit zit dus bijna in alle kant en klare maaltijden, pakjes, zakjes etc.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
MSG wordt trouwens ook vaak als gistextract aangeduid, klinkt heel onschuldig maar is het niet. Zit echt in heel veel producten (ook bouillonblokjes).
Andere benamingen voor E621 zijn: mononatriumglutamaat, MSG, gistextract, gehydroliseerde proteïne, en zelfs als er op een etiket ‘aroma’ staat, kan dat betekenen dat E621 in het product zit.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven