extrasystole
maandag 4 juni 2012 om 16:51
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst last gekregen van hartoverslagen.
Er is een ECG gemaakt, en daaruit bleek dat het onschuldig was.
Nu een maand later heb ik er weer last van,maar inmiddels als een hele week lang, ik word er zelfs soms wakker van.
Begin het nogal vervelend te vinden, en het vermijden van de gebruikelijke dingen, gebruik ik niet. Zoals koffie of alcohol.
Ik heb het erger nadat ik wat heb gegeten, probeer dus rustiger te eten, maar nog rustiger en het eten is al oud voordat het op is
Hebben jullie misschien een idee wat ik kan doen om het te verminderen. Begin het toch wel aardig irritant te vinden.
Dank je wel!
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst last gekregen van hartoverslagen.
Er is een ECG gemaakt, en daaruit bleek dat het onschuldig was.
Nu een maand later heb ik er weer last van,maar inmiddels als een hele week lang, ik word er zelfs soms wakker van.
Begin het nogal vervelend te vinden, en het vermijden van de gebruikelijke dingen, gebruik ik niet. Zoals koffie of alcohol.
Ik heb het erger nadat ik wat heb gegeten, probeer dus rustiger te eten, maar nog rustiger en het eten is al oud voordat het op is
Hebben jullie misschien een idee wat ik kan doen om het te verminderen. Begin het toch wel aardig irritant te vinden.
Dank je wel!
maandag 4 juni 2012 om 16:56
maandag 4 juni 2012 om 16:56
quote:Tia.Dalma schreef op 04 juni 2012 @ 16:53:
Terug naar de huisarts: het enige zinnige én toegestane advies!
Al geweest, en die geeft aan, geen koffie, geen cola, geen chocolade, alcohol, rustig eten.
Alleen at en dronk ik die dingen sowieso al niet meer.
Het blijkt echt geen kwaad te kunnen, ik vind het alleen heel irritant, en vraag me af of mensen er tips bij hebben.
Moet vrijdag sowieso langs de dokter voor mijn maaguitslagen, dus kan het nogmaals aankaarten, maar hij heeft me al meerdere malen vertelt dat ik die tips op moet volgen, ook al geef ik aan dat ik die spullen niet gebruik en rustig eet.
Terug naar de huisarts: het enige zinnige én toegestane advies!
Al geweest, en die geeft aan, geen koffie, geen cola, geen chocolade, alcohol, rustig eten.
Alleen at en dronk ik die dingen sowieso al niet meer.
Het blijkt echt geen kwaad te kunnen, ik vind het alleen heel irritant, en vraag me af of mensen er tips bij hebben.
Moet vrijdag sowieso langs de dokter voor mijn maaguitslagen, dus kan het nogmaals aankaarten, maar hij heeft me al meerdere malen vertelt dat ik die tips op moet volgen, ook al geef ik aan dat ik die spullen niet gebruik en rustig eet.
maandag 4 juni 2012 om 17:30
Klik
Je zegt dat het erger wordt na het eten.
Zit er in jouw eten de E621 (MSG oftwel Vetsin) ?
Een veel gehoorde klacht bij dit E nummer.
Dit zit dus bijna in alle kant en klare maaltijden, pakjes, zakjes etc.
Je zegt dat het erger wordt na het eten.
Zit er in jouw eten de E621 (MSG oftwel Vetsin) ?
Een veel gehoorde klacht bij dit E nummer.
Dit zit dus bijna in alle kant en klare maaltijden, pakjes, zakjes etc.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
maandag 4 juni 2012 om 17:55