Gezondheid alle pijlers

Fibromyalgie

19-08-2014 19:58 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Na een periode van klachten en pijntjes is de diagnose nabij: Fibromyalgie.. Ik ben onder de MRIscan geweest omdat de dokter in eerste instantie aan MS dacht, dat is het dus niet.. Omdat de pijn in mijn aanhechtingen en spieren zit kan ik binnenkort naar de reumatoloog.

Ik ben al hypermobiel en heb daar veel last van maar de klachten in mijn armen nek en schouders zijn nu zo extreem en ik reageer op alle pijnpunten.. Wie van jullie heeft Fybromyalgie en hoe leven jullie ermee? Ik deel de dag op in stukjes, dan gaat het wat beter. Op dit moment heb ik erg last van mijn schouders, armen en handen. Krachteloosheid, waardeloos..

Hebben jullie nog tips, ik heb al heel wat gelezen en probeer naar mijn lichaam te luisteren..
Als je bij de reumatoloog loopt kun je vragen of je een gesprek met een reumaconsulent kan krijgen, die kunnen je helpen met het beantwoorden van je vragen.

Ook kan een reuma consulent helpen met het zoeken naar oplossingen voor problemen waar je tegen aan gaat lopen,

en tijdens het gesprek komt de consulent met dingen waar jij nu nog niet eens over nadenkt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2017 21:09
Reden: spam
99.79% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2017 21:10
99.39% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2017 21:10
99.38% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven