Gezondheid alle pijlers

Flagyl (antibiotica) helpt niet.. wat nu? tips?!?

12-12-2009 21:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb nu een 7 daagse kuur Flagyl gebruikt tegen witte vloed waar ik al maanden mee kamp. Het is geen schimmelinfectie want ik heb geen klachten zoals jeuk etc. Er zijn door huisarts en gyneacoloog al diverse kweekjes genomen: niks te zien. Ook heb ik soa test gedaan (op alle soorten): helemaal schoon.

Ik draag alleen maar katoenen ondergoed, was me alleen met water, heb al andere neutrale wasmiddelen geprobeerd, draag geen strings etc etc.

Ik ben een beetje radeloos geworden. Soms ruikt het sterk, soms niet, maar het blijft een niet normale hoeveelheid van vloed elke dag. Ik wil hier niet mee 'leven'. Ook gebruik ik allerlei vitaminepillen, echinaforce voor betere weerstand, en ik gebruik zo weinig mogelijk suiker.

Heeft iemand DE tip? Ik dacht zelf aan acupuntuur, maar ja dat is zo duur, ik weet niet of iemand hier goede ervaringen mee heeft?

Alvast bedankt,

Groetjes Isa
Misschien eens verder overleggen met je arts?
Kuur gewoon afmaken zoals staat voor geschreven. kan zijn dat het alsnog stopt...

Wel heel erg lastig en vervelend! Heb hier altijd al wat last van. Hoort gewoon bij mij, maar is wel verdomd vervelend. Maar met inlegkruisje wel te doen....

Maar goed heb jij nu niks aan...

Euhmm.. ben je misschien met een andere anticonceptie begonnen ofzo waar meer/minder of andere hormonen in zitten?

Tijdens de zwangerschap had ik er heeel veel last van. Dus door de hormomen. Gelukkig werd het daarna wel weer minder.

Je neemt al de nodige voorzorgsmaatregelen. Zou zo eigenlijk niet goed weten wat dan nog kan helpen...

veel succes ermee!!
Mijn arts en gyneacoloog zijn ook een beetje ten einde raad. Ik heb de kuur afgemaakt (vanavond laatste tablet ingenomen). Maar ik heb er zelfs nu nog last van dus denk niet dat het morgen ineens over is (maar ik hoop natuurlijk op een wonder

Ik ben al een 3,5 jaar aan de pil marvelon, en sinds vorig jaar oktober kreeg ik er last van. Verder geen bijwerkingen dus ik wil deze pil wel graag houden.. ben ook niet zwanger dus dat kan het ook niet zijn.

Nurselovely, hoe doe jij het met sex? Ik vind het namelijk een beetje vies idee voor een partner (die ik momenteel niet heb). Ik wil ook geen vaginale douches meer gebruiken. Deze heb ik wel veelvuldig gebruikt toen ik nog een partner had een tijdje geleden. Dit hielp toen alleen voor het moment...
.
Probeer Normaflor. Zijn vitamine C-pillen voor in je doos. Het maakt het milieu in je vagina zuur zoals het hoort en daardoor krijgen bacterieen minder kans. Is mij eens aangeraden door mijn gynaecoloog. Heb het ook aangeraden aan een vriendin met aanhoudende klachten. Ze had al verschillende antibioticakuren achter de rug maar haar bacteriele infectie (daar heb je het volgens mij over) kwam steeds terug. Haar huisarts had er nog nooit van gehoord, maar toen hij erover had gelezen vond hij het een heel goed idee. Het helpt echt!
Aventura, DANK JE WEL!!! Ik ga het proberen. Als het helpt ben ik je eeuwig dankbaar

Ik heb net even op internet zitten lezen en het klinkt aannemelijk. Nu zit ik alleen met 1 ander probleempje, er staat namelijk: neem normaflor na een antibioticakuur, 6 dagen erna in. (ik heb gister mn kuur afgemaakt). Maar nou moet ik dinsdag of woensdag ongesteld worden, moet ik die vaginale tabletten dan inbrengen ondanks mn ongesteldheid of zou jij wachten? Of andere optie is om de pil een maand door te slikken. Wat is wijsheid?

Maar in ieder geval bedankt voor de tip, hier heb ik erg veel aan.

liefs Isa
doorslikken is dan het makkelijkst lijkt me, als je dat goed verdraagt.

En afscheiding: het is heel moeilijk om te bepalen wat normaal is. Zeker omdat het niet zoals lengte, cupmaat of je wenkbrauwen gaat, maar om iets wat een stuk minder zichtbaar is.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Isaxxx tja de sex, idd lastig. Heb al een poosje dezelfde vriend maar daarvoor was idd heel moeilijk. Nu douche ik mij eigenlijk altijd 's avonds voor ik naar bed en aangezien we met kind eigenlijk alleen nog maar 's avonds in bed sex hebben is dat niet zo lastig meer. Maar daarvoor zat ik ook vaker met van die lactacyd tisseus te rommelen. Ff snel schoon en fris maken. Me eigenlijk in allerlei bochten te draaien zodat het maar niet op viel.

Heb een poos ook de vaginale douche veel gebruikt. Met name tijdens mijn menstruatie. Ik weet het veel vrouwen krijgen dan juist last van witte vloed, maar bij mij hielp het heel goed! had bijv ook vaker last van schimmelinfecties en doordat ik deze gebruikte heb ik geen enkele keer meer een infectie gehad! Sinds ik zwanger was ben ik daar mee gestopt, toch maar zekere voor het onzekere nemen. En nu gebruik ik alleen nog maar lactacyd wasgel. Maar vind dit eigenlijk ook ideaal! Misschien zou je dit eens kunnen proberen? Baadt het niet schaadt het niet lijkt me in dit geval.

Als je die vaginale tabl gaat gebruiken zou ik idd of wachten tot de volgende cyclus, of pil door slikken. Ligt er een beetje aan hoe hevig het bij jou is, maar anders kan die pil door het vloeien niet goed opgeomen worden lijkt mij.

Hopelijk helpt het voor je!

Ik weet hoe lastig het kan zijn!
Bedankt voor de tips hoor! Heel fijn dat jullie begrijpen hoe vervelend het kan zijn! Ik ga denk ik de pil een maand doorslikken. Morgen die Normaflor maar halen bij de apotheek. Ben benieuwd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven