Gezondheid alle pijlers

Flos vraag

03-05-2014 22:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gister bij de tandarts geweest en nu moet ik stokeren met rubberen dingetjes. (Ik flos bijna nooit).

Maar wat ik me nu altijd afvraag:

Eerst poetsen zodat de grootste rommel eruit is, dan flossen/stokeren ( of hoe heet dat).

Of eerst stokeren, dan poetsen, zodat de tandpasta ook tussen de tanden kan komen?

Zeer belangrijke vraag, dat snap je
Eerst het een dan het ander, das logisch
Ik stook eerst mijn tanden en poets dan. Wat ik er tussenuit stook kan op mijn tanden blijven zitten en wordt op die manier ook weggepoetst.

Als ik eerst poets en dan ga stoken dan zijn mijn tanden voor mijn gevoel nog vies.

Advies van mijn mondhygiëniste": Het maakt mij niet uit of je

's morgens, 's avonds of 's middags stookt en daarna of daarvoor je tanden poetst of op een veel later of eerder tijdstip poetst.

ALS JE MAAR STOOKT
quote:sugarmiss schreef op 03 mei 2014 @ 22:27:

ALS JE MAAR STOOKTKlinkt als een overspannen manager van een energieboer
Wat ik weet is dat je stokeren niet perse hoeft te combineren met tandenpoetsen. Ik poets 2 keer per dag mijn tanden en stoker vaak tussen de middag of 's avonds op de bank.
quote:sugarmiss schreef op 03 mei 2014 @ 22:27:

Ik stook eerst mijn tanden en poets dan. Wat ik er tussenuit stook kan op mijn tanden blijven zitten en wordt op die manier ook weggepoetst.

Als ik eerst poets en dan ga stoken dan zijn mijn tanden voor mijn gevoel nog vies.

Advies van mijn mondhygiëniste": Het maakt mij niet uit of je

's morgens, 's avonds of 's middags stookt en daarna of daarvoor je tanden poetst of op een veel later of eerder tijdstip poetst.

ALS JE MAAR STOOKT

O, oké dan. Die opdracht alleen is al lastig genoeg.

Nog een vraagje dan: ik heb wat last van terugtrekkend tandvlees. Ik ben bang dat als ik ga stoken ( heet het echt zo? ) dat ik dan het tandvlees juist nog verder terugduw. Kan dat?
quote:helena2 schreef op 03 mei 2014 @ 22:33: