Flos vraag
zaterdag 3 mei 2014 om 22:21
Ik ben gister bij de tandarts geweest en nu moet ik stokeren met rubberen dingetjes. (Ik flos bijna nooit).
Maar wat ik me nu altijd afvraag:
Eerst poetsen zodat de grootste rommel eruit is, dan flossen/stokeren ( of hoe heet dat).
Of eerst stokeren, dan poetsen, zodat de tandpasta ook tussen de tanden kan komen?
Zeer belangrijke vraag, dat snap je
Maar wat ik me nu altijd afvraag:
Eerst poetsen zodat de grootste rommel eruit is, dan flossen/stokeren ( of hoe heet dat).
Of eerst stokeren, dan poetsen, zodat de tandpasta ook tussen de tanden kan komen?
Zeer belangrijke vraag, dat snap je
zaterdag 3 mei 2014 om 22:27
Ik stook eerst mijn tanden en poets dan. Wat ik er tussenuit stook kan op mijn tanden blijven zitten en wordt op die manier ook weggepoetst.
Als ik eerst poets en dan ga stoken dan zijn mijn tanden voor mijn gevoel nog vies.
Advies van mijn mondhygiëniste": Het maakt mij niet uit of je
's morgens, 's avonds of 's middags stookt en daarna of daarvoor je tanden poetst of op een veel later of eerder tijdstip poetst.
ALS JE MAAR STOOKT
Als ik eerst poets en dan ga stoken dan zijn mijn tanden voor mijn gevoel nog vies.
's morgens, 's avonds of 's middags stookt en daarna of daarvoor je tanden poetst of op een veel later of eerder tijdstip poetst.
ALS JE MAAR STOOKT

zaterdag 3 mei 2014 om 22:33
quote:sugarmiss schreef op 03 mei 2014 @ 22:27:
Ik stook eerst mijn tanden en poets dan. Wat ik er tussenuit stook kan op mijn tanden blijven zitten en wordt op die manier ook weggepoetst.
ALS JE MAAR STOOKT
O, oké dan. Die opdracht alleen is al lastig genoeg.
Nog een vraagje dan: ik heb wat last van terugtrekkend tandvlees. Ik ben bang dat als ik ga stoken ( heet het echt zo? ) dat ik dan het tandvlees juist nog verder terugduw. Kan dat?
ALS JE MAAR STOOKT