gaatjes vullen: met of zonder verdoving?
vrijdag 7 juni 2013 om 11:01
vrijdag 7 juni 2013 om 11:10
Ik overleg vaak met mijn tandarts. Als het achterin is en een groter gaatje raadt ze vaak verdoving aan. Een klein gaatje spreken we meestal af om zonder te proberen en als het niet gaat alsnog te verdoven. Dat laatste is Nog nooit voorgekomen overigens. Ik vind dat verdoofde gevoel achteraf ook altijd vervelend.
vrijdag 7 juni 2013 om 12:04
zo ik heb toch zonder verdoving gedaan, en het viel reuze mee. Als het niet ging mocht ik me hand opsteken, niet dat het echt zeer deed, maar was meer een onaangenaam gevoel! Ik dacht even doorzetten en voordat ik het wist was het klaar. het boren vind ik het verschrikkelijkst het vullen gelukkig niet. Toch blij dat ik het heb gedaan
vrijdag 7 juni 2013 om 12:23
quote:famke87 schreef op 07 juni 2013 @ 12:04:
zo ik heb toch zonder verdoving gedaan, en het viel reuze mee. Als het niet ging mocht ik me hand opsteken, niet dat het echt zeer deed, maar was meer een onaangenaam gevoel! Ik dacht even doorzetten en voordat ik het wist was het klaar. het boren vind ik het verschrikkelijkst het vullen gelukkig niet. Toch blij dat ik het heb gedaan
Goed gedaan!
Ik vraag me toch ook af of het per mens verschilt hoeveel pijn je hebt.
Als ik hoor dat het boren 'alleen maar een rotgevoel' was dan word ik jaloers.
Goed gedaan!
Ik vraag me toch ook af of het per mens verschilt hoeveel pijn je hebt.
Als ik hoor dat het boren 'alleen maar een rotgevoel' was dan word ik jaloers.
vrijdag 7 juni 2013 om 21:11
quote:Éowyn_68 schreef op 07 juni 2013 @ 09:59:
[...]
Heb je je wel eens écht verdiept in de declaraties van de tandarts?
Verdoving zit standaard bij de kosten inbegrepen! Daar wordt niets extra's voor gerekend.
13.00 per week moet natuurlijk per patient zijn.
Jij vertelt mij zelf dat verdoving ¤13.00 kost, nu vertel je dat het bij de kosten zit inbegrepen?
Zoals ik al zei: nee, ik neem geen verdoving bij vullen, dus geen idee wat zoiets kost.
Het gaat mij niet om 13.00, maar je snapt blijkbaar niet waar ik op reageerde of je leest niet goed. Heb ook geen zin meer om dat nog aan je uit te leggen.
[...]
Verdoving zit standaard bij de kosten inbegrepen! Daar wordt niets extra's voor gerekend.
Jij vertelt mij zelf dat verdoving ¤13.00 kost, nu vertel je dat het bij de kosten zit inbegrepen?
Zoals ik al zei: nee, ik neem geen verdoving bij vullen, dus geen idee wat zoiets kost.
Het gaat mij niet om 13.00, maar je snapt blijkbaar niet waar ik op reageerde of je leest niet goed. Heb ook geen zin meer om dat nog aan je uit te leggen.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.

vrijdag 7 juni 2013 om 21:14
quote:Éowyn_68 schreef op 07 juni 2013 @ 09:59:
[...]
Het staat bij mij toch altijd echt op de factuur.
Ik ga het liefst onder narcose, maar dat vindt mijn tandarts overdreven, dus dan maar verdoving. Altijd, zo veel mogelijk.
[...]
Het staat bij mij toch altijd echt op de factuur.
Ik ga het liefst onder narcose, maar dat vindt mijn tandarts overdreven, dus dan maar verdoving. Altijd, zo veel mogelijk.

vrijdag 7 juni 2013 om 21:19
Reizenenzo : hij vraagt het niet, hij doet het gewoon altijd zonder. Dus niks kassa. Ik krijg af en toe ook gewoon geen rekening van hem, hebben een hele goede band met onze tandarts. Familie van mijn man komt er al 30 jaar, hebben ook zijn privé nummer en mijn schoonmoeder geeft hem een kadootje als hij zoveel jaar in het vak zit enzo. Om even aan te geven hoe onze band met de tandarts is die doet geen dingen om lekker makkelijk geld te verdienen hoor.

zaterdag 8 juni 2013 om 01:55
zaterdag 8 juni 2013 om 01:57
quote:reizenenzo schreef op 07 juni 2013 @ 21:11:
[...]
Joh, lees zelf even terug.
Hoezo heb ik 'zelf gezegd dat het 13,00 euro kost'. Volgens mij haal je mensen door elkaar want ik heb daar niets over gezegd.
Maar heb op dit uur ook geen zin om posters en quotes bij elkaar te zoeken.
[...]
Joh, lees zelf even terug.
Hoezo heb ik 'zelf gezegd dat het 13,00 euro kost'. Volgens mij haal je mensen door elkaar want ik heb daar niets over gezegd.
Maar heb op dit uur ook geen zin om posters en quotes bij elkaar te zoeken.