Gezondheid alle pijlers

Galstenen zweten

01-04-2017 10:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb galstenen en er stond een operatie datum, echter kreeg ik toen keelonsteking en nu sta ik op nieuw op de lijst.

Alleen ben ik de laatste weken echt zo vermoeid en soms een enorm zeurend gevoel onder mijn ribbenboog (lijkt wel beetje

zenuwpijn) en soms trekt het (beetje vergelijkbaar met harde buik).

Ik zweet veel in de nacht en slaap niet meer door. Ik word niet kletsnat wakker maar ben altijd klam.

Herkent iemand deze klachten van de galstenen?

Oja bloedwaarden zijn goed en echo ook, geen ontstekingen ofzo te zien (behalve dan galsten 3 kleine knikkers ongeveer)
Je zweet je galstenen uit ?
Waarom bel je niet gewoon het ziekenhuis om de procedure wat te versnellen.

Is 84 je geboortejaar?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat zegt je arts als je vraagt of deze klachten herkenbaar zijn?
Ben je in de overgang?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maandag ff het ziekenhuis bellen ( polikliniek heelkunde) en je klachten voorleggen. Doen hoor.

Beterschap
Je bent zelf een theepot
Ik ben nog niet in de overgang. In het zkhuis zeggen ze dat het vd gal kan komen. Maar heb geen koliekaanvallen. Soms wel aanhoudende kramp, wat brandende rugpijn op plek galblaas, heel moe en klam in de nacht....
Herkent iemand dit?
quote:lzzy1984 schreef op 01 april 2017 @ 11:04:

Herkent iemand dit?De pijn wel. De rest niet. Maar kom je nu uit 84? Want je kunt best vervroegd de overgang in gaan. Heb je verder nog andere klachten?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik kom uit 84 ja maar me moeder ging ook pas later en ben super regelmatig ongesteld....eisprong kan ik ook klok op gelijk zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven