Galstenen
dinsdag 28 september 2010 om 15:46
Hoi !
Heb een vraagje voor mensen die geopereerd zijn aan de galblaas!
Kan er niets over vinden op internet,..vandaar.
Van de week ben ik geopereerd, galblaas verwijderd.. ik heb heel leuk een potje met stenen mee naar huis gekregen, maar mijn vraag is: Blijven deze altijd intact ? Ik heb 1 iemand horen zeggen dat ze verslijmen, maar weer iemand anders zegt dat het altijd stenen blijven in de vorm zoals ze nu in het potje zitten,...
Wie weet het antwoord ?! Ben zeer benieuwd.
Heb een vraagje voor mensen die geopereerd zijn aan de galblaas!
Kan er niets over vinden op internet,..vandaar.
Van de week ben ik geopereerd, galblaas verwijderd.. ik heb heel leuk een potje met stenen mee naar huis gekregen, maar mijn vraag is: Blijven deze altijd intact ? Ik heb 1 iemand horen zeggen dat ze verslijmen, maar weer iemand anders zegt dat het altijd stenen blijven in de vorm zoals ze nu in het potje zitten,...
Wie weet het antwoord ?! Ben zeer benieuwd.
dinsdag 28 september 2010 om 15:53
Mijn schoonmoeder heeft 30 jaar geleden ongeveer haar galblaas laten verwijderen, en daar kwamen toen 27 (!) stenen uit. Ze heeft ze nogsteeds en zijn nog gewoon echt stenen. Best mooie groene steentjes eigenlijk
Ik heb een paar maanden geleden mijn galblaas laten verwijderen maar daar zat helaas alleen gruis in nog (gezien de aanvallen die ik had waren ze allemaal blijkbaar al door de galwegen gegaan). Jammer genoeg geen stenen meegekregen dus.
Ik heb een paar maanden geleden mijn galblaas laten verwijderen maar daar zat helaas alleen gruis in nog (gezien de aanvallen die ik had waren ze allemaal blijkbaar al door de galwegen gegaan). Jammer genoeg geen stenen meegekregen dus.
dinsdag 28 september 2010 om 16:08
dinsdag 28 september 2010 om 17:21
woensdag 29 september 2010 om 15:03