gebruik Beppy
maandag 1 augustus 2011 om 23:32
Hallo,
Ik ben aan het experimenteren met verband, tampons, cups en dergelijke. En nu wil ik Beppy's (sponsjes) proberen.
Maar ik vraag me iets af, en misschien heeft iemand het antwoord.
Als ik een sponsje inbreng, en dat sponsje raakt langzamerhand gevuld met bloed, kan ik dat sponsje dan niet op een ongewenst moment uitknijpen? Dan loopt het bloed eruit, met alle gevolgen van dien.
Een tampon is veel harder, die zul je met je vagina niet zomeer inknijpen. Maar zo'n sponsje is veel zachter. Ik kan me voorstellen dat je dat ongemerkt inknijpt als je in een andere houding gaat zitten.
Iemand ervaring met Beppy's???
Ik ben aan het experimenteren met verband, tampons, cups en dergelijke. En nu wil ik Beppy's (sponsjes) proberen.
Maar ik vraag me iets af, en misschien heeft iemand het antwoord.
Als ik een sponsje inbreng, en dat sponsje raakt langzamerhand gevuld met bloed, kan ik dat sponsje dan niet op een ongewenst moment uitknijpen? Dan loopt het bloed eruit, met alle gevolgen van dien.
Een tampon is veel harder, die zul je met je vagina niet zomeer inknijpen. Maar zo'n sponsje is veel zachter. Ik kan me voorstellen dat je dat ongemerkt inknijpt als je in een andere houding gaat zitten.
Iemand ervaring met Beppy's???
maandag 1 augustus 2011 om 23:49
Bij mij is het nu ook toestand. Gebruik de 2e en 3e dag Ultra tampons :s En dan nog doorlekken! Die dingen zijn (a) bijna nergens te krijgen en (b) moeten ingebracht worden met glijmiddel
Hoe ka uu tee is dat - 'snachts, om de 2 à 3 uur? (overdag om het uur tot 1,5 uur)
Misschien moet ik een badspons proberen
Hoe ka uu tee is dat - 'snachts, om de 2 à 3 uur? (overdag om het uur tot 1,5 uur)
maandag 1 augustus 2011 om 23:53
quote:Lizzl schreef op 01 augustus 2011 @ 23:49:
Bij mij is het nu ook toestand. Gebruik de 2e en 3e dag Ultra tampons :s En dan nog doorlekken! Die dingen zijn (a) bijna nergens te krijgen en (b) moeten ingebracht worden met glijmiddel
Ultra's zijn inderdaad lastig te krijgen, dat probleem heb ik net zo. Daarom experimenteer ik met andere dingen. Maar als je OB Comfort neemt, zijn ze wel makkelijker in te brengen. 't Is maar een tip...
Daarnaast (sorry voor de zwakke magen): als ik de vorige tampon verwijder, loopt het bloed er gelijk alweer uit. Da's ook glijmiddel. Het bevochtigt in ieder geval.
Ultra's zijn inderdaad lastig te krijgen, dat probleem heb ik net zo. Daarom experimenteer ik met andere dingen. Maar als je OB Comfort neemt, zijn ze wel makkelijker in te brengen. 't Is maar een tip...
Daarnaast (sorry voor de zwakke magen): als ik de vorige tampon verwijder, loopt het bloed er gelijk alweer uit. Da's ook glijmiddel. Het bevochtigt in ieder geval.
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:03
Hagenees,
Ik gebruik Tampax Pearl Ultra. Koop ze in de VS met pakken tegelijk. Zijn ideaal en geen glijmiddel nodig ivm zachte/gladde inbrenghuls.
En als ze opraken, dan stap ik dus over op dat gedoe met glijmiddel, tot ik weer in de VS (of Canada) ben.
We hebben het even heftig. Klinkt idd raar/ranzig, maar het is serieus bijna horror hè? Menorragie heet het.
Ik gebruik Tampax Pearl Ultra. Koop ze in de VS met pakken tegelijk. Zijn ideaal en geen glijmiddel nodig ivm zachte/gladde inbrenghuls.
En als ze opraken, dan stap ik dus over op dat gedoe met glijmiddel, tot ik weer in de VS (of Canada) ben.
We hebben het even heftig. Klinkt idd raar/ranzig, maar het is serieus bijna horror hè? Menorragie heet het.
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:07
Op m'n werk onlangs een sponsje moeten verwijderen omdat hij niet meer te grijpen was voor de patiënt. Hij zat er al even omdat ze vanaf zondag had zitten hannessen en de huisartsenpost niet wilde lastig vallen. Ja dan komt er wel een dood vogeltje uit je dirk hoor. Niet dat je daar dan veel aan kunt doen, en ook niet dat het normaal naar lelie's ruikt maar deze dame had het in ieder geval helemaal gehad met de sponsjes. Ze gebruikte ze nog niet zo heel lang en is er dus nu klaar mee. Het was best vervelend voor haar en het ontnam mij het idee het ook eens te proberen.
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:09
http://www.beppy.com/nl/tips-a-ervaringen.html
Hier ook wat dames die flink moesten wroeten maar er blijkbaar toch aan gewend zijn geraakt en wel tevreden zijn.
Hier ook wat dames die flink moesten wroeten maar er blijkbaar toch aan gewend zijn geraakt en wel tevreden zijn.
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:14
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:19
hahaha Lizzl dat je dat nog weet! Was het net op een belangrijke dag dat je die 1 augustus nog weet? De datum weet ik niet meer maar wel dat moeders niet thuis was (vakantie met haar zussen) en dat mijn vader heel knullig en heel schattig uit ging leggen hoe zo'n kano in je ondergoed moest. Ach die lieve man hahaha hij zal moeten hebben gedacht "uhhh shit!"
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:26
quote:Lizzl schreef op 01 augustus 2011 @ 23:49:
Bij de Etos/Kruidvat hebben ze Tampax Compax Superplus.
Deze heeft een plastic inbrenghuls, die glijdt vrij makkelijk, ook op mindere dagen.
Maar alleen de Compak heeft dit, de andere versies zijn van karton.
Bij de Etos/Kruidvat hebben ze Tampax Compax Superplus.
Deze heeft een plastic inbrenghuls, die glijdt vrij makkelijk, ook op mindere dagen.
Maar alleen de Compak heeft dit, de andere versies zijn van karton.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 2 augustus 2011 om 00:26
Goed verhaal van je pa die dan uitlegt hoe zo'n matras werkt! Hij heeft absoluut gedacht: Shit! Waarom moest ze zo nodig op vakantie?! Waarom deze week?
Ik weet het nog zo goed omdat mijn moeder zo raar enthousiast deed - Nu ben je een grote meid!
Het enige waar het mij om ging, was dat mn onderbroek van Sneeuwwitje niet meer sneeuw wit was
Ik weet het nog zo goed omdat mijn moeder zo raar enthousiast deed - Nu ben je een grote meid!
Het enige waar het mij om ging, was dat mn onderbroek van Sneeuwwitje niet meer sneeuw wit was
dinsdag 2 augustus 2011 om 08:51
Ik gebruik regelmatig beppy's (wel met een bepaald doel zeg maar, want voor gewoon gebruik vind ik ze simpelweg te duur) en heb ook die cups voorheen wel gebruikt, maar dan zijn beppy's toch een stuk fijner. Bij beiden wel eens lastig geweest om ze eruit te krijgen.
Sorry voor degenen met een zwakke maag, maar met zo'n cup kan ie als je hem dan eindelijk te pakken hebt omkiepen, is niet zo smakelijk. Met die beppy's wel eens zo ten einde raad geweest dat vriend een bbq-tang moest pakken uiteindelijk toch wel zonder tang gelukt hoor.
Overigens hebben ze bij mij nog nooit zó vol gezeten dat er allemaal bloed uitliep hoor.
Sorry voor degenen met een zwakke maag, maar met zo'n cup kan ie als je hem dan eindelijk te pakken hebt omkiepen, is niet zo smakelijk. Met die beppy's wel eens zo ten einde raad geweest dat vriend een bbq-tang moest pakken uiteindelijk toch wel zonder tang gelukt hoor.
Overigens hebben ze bij mij nog nooit zó vol gezeten dat er allemaal bloed uitliep hoor.