Gezondheid alle pijlers

Gekneusde vinger

28-07-2016 10:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was ik met mijn 12 jarige zoon aan het stoeien maar dit liep even uit de hand.

Heel ongelukkig schopte hij tegen mijn wijsvinger van mijn linker hand waarop deze knakte en enorme pijn deed.

Op aandringen van mijn man toch maar de HAP gebeld of het beoordeeld moest worden ja of niet.

Ik moest toch maar even komen want kon ook een pees/breuk zijn oid.

Na een pijnlijk onderzoek geen aanwijz voor een breuk maar wel een flinke kneuzing.

Vinger is nu 2x zo dik, ziet blauw en kan het daardoor niet buigen.

Gelukkig niet mijn rechterhand.

Hoelang kan dit gaan duren.

Ik kreeg vanmorgen amper mijn bh aan want heb helemaal geen kracht.Gelukkig nu vakantie dus hoef niet te werken.

Het is nu vooral stijf en gevoelig bij aanraken.

Gaat dit nu echt weken duren?
Ja dat kan akelig lang duren.

Ik heb een keer mijn duim op een hele lullige manier gekneusd. Ik ving een bal in m'n rechterhand en m'n duim was het er niet mee eens. Het begon meteen tr zwellen als een idioot. Ik heb 4 weken in de tape gezeten, en nog 2 jaar gevoeld dat het er was met bijvoorbeeld flessen opendraaien etc.

Welke vinger is het? Hebben ze hem wat steun gegeven?
Ja kan heel lang duren maar je weet jezelf na een paar dagen wel aan te leren hoe je dingen met 1 hand kunt doen.
Het is mijn wijsvinger en ik kan er een tape omheen doen.
Ik heb vroeger regelmatig vingers gekneusd toen ik een (vrij ruige) balsport deed. Kan inderdaad lang duren. Maar je wordt op den duur heel handig om alles met 1 hand te doen beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven