Gezondheid alle pijlers

Gele tong

04-08-2015 21:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje en weet niet of en bij wie ik hiervoor moet wezen (tandarts, huisarts).

Sinds 3 weken is mijn hele tong geel. Echt geel. Van voor tot achter ( onderkant niet).

Hij voelt ook vreemd.

Ik poets 2 maal daags tanden en tong en heb hier nooit last van gehad.

Ook geen veranderingen in voeding.

Op Google wordt ik niet veel wijzer.

Moet ik hiermee naar een medici?

En wat denken jullie kan je ineens lat krijgen van bacteriën in die mate zonder dat er iets veranderd is? Of kan dit wijzen op wat anders.

Ik maak me geen zorgen, maar om me heen krijg ik te horen hiermee naar een arts te moetebn. Vandaar.
Ik zou toch even een bezoekje brengen aan de huisarts.

Ik heb ook geen idee wat het kan zij , maar het klinkt wel vreemd.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
ik zou morgen de huisarts bellen. Gewoon om het te laten checken.
Een gele tong lijkt me toch best wel iets om je zorgen over te maken en absoluut een bezoekje aan de huisarts waardig.
Spruw?
Ik zou eerst een telefoontje naar de tandarts plegen ipv de huisarts. Misschien poets je wel te vaak je tong of gebruik je agressieve mondspoelingen?
rook je? drink je veel koffie? alcohol?
misschien ff googlen? dan vind je tip en diagnoses
Ik rook niet, drink af en toe een wijntje en 1 cappuccino per dag. Ik gebruik geen mondspoelmiddel, en gebruik de groene elmex wegens gevoeligheid van tanden.
Tongschraper kan ook aanslag verwijderen
Ik ken geelheid van het oogwit als mogelijk hepatitis of een leveraandoening. Dat heeft te maken met hoe je lever functioneert. Geelheid van de tong, geen idee of dat ook op iets van de lever wijst maar ik zou er iig mee naar de huisarts gaan. De tandarts kan je niet helpen bij hepatitis natuurlijk. En daar kun je altijd nog heen als je huisarts het niet weet.
Als je je er druk om maakt, dan ga je toch even naar de huisarts? Het is vast niets, maar geruststelling vind je niet op het internet als je er zorgen om hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven