Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Yes, yes, yes!!! Oh wat ben ik blij voor jou en je kinderen!! Ik heb eventjes kippenvel, hoor.

Verdomme wat fijn!!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ow geweldig! Heb de hele dag aan je moeten denken!

Heel veel geluk in de toekomst die weer helemaal voor jouw en je kinderen open ligt!
Ik heb een brok in mijn keel!

Wat ontzettend geweldig nieuws meid!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
YES wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jongens, zo moet ik weer huilen, word hier echt zo door geraakt. Wat een boel lieve mensen,
Wat een opluchting. Ik ben zo blij om dit te lezen.

Ik moest er vandaag steeds aan denken.

Het blijft natuurlijk zo dat je leven overhoop ligt, maar gelukkig heb je dit er niet ook nog bij, extra zorg om je eigen gezondheid en die van je kinderen.

Alle kracht voor de komende tijd, want het blijft natuurlijk niet niks.
Wat fantastisch!!!

*slaakt een diepe zucht* Ik ben zo blij voor je, ook al ken ik je niet...

Neemt niet weg dat je leven nog steeds in brokken ligt nu, maar er is je in ieder geval iets bespaard gebleven.

*stuurt een hele dikke knuffel*
Nog een welgemeende "whooohoooo" erachteraan.

Ik denk Des, dat je de gemoederen hier enorm hebt bezig gehouden. Je kunt merken dat mensen hier blijven refreshen, anders had je niet binnen 5 minuten na je posting al zoveel reacties gehad.

Vind het zo super voor je!

Heb heel stiekem een klein rondedansje gemaakt.
Known to cause insanity in laboratory mice
Wat fijn om dit te horen. Ook ik loop al de hele dag met je verhaal rond in mijn hoofd en moet ook nu een traan wegvegen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ow, supernieuws zeg.
ooh meis, wat een opluchting

er is nog genoeg om mee te dealen, maar dit moet wel zo'n grote opluchting zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jezus, ik zit hier met kippenvel..... wat fantastisch Desenchante! Pfoei...

Ik kwam speciaal voor jou nog even hier terug. Wat ben ik blij om dit te lezen!

Heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat want het is natuurlijk nog niet over.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Geweldig nieuws, echt waar!

Ik hoop dat je je weg kunt vinden in hoe je nu verder wilt (en moet), maar dit is in ieder geval een goede eerste stap.

Nog altijd wens ik je heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je hier je steunt zult blijven zoeken (en ongetwijfeld vind je die hier ook wel), maar je kunt hiermee hopelijk een goede start kunnen maken voor jezelf......
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
pfffffff tranen in mn ogen hier ...

wat fantastisch nieuws dat jij het niet hebt, en dat de kans voor je kinderen dus ook nihil is !
Joehoeoeoeoeoe!!!!

Wat een opluchting voor jou en je kinderen!

Ik ben ontzettend blij voor jullie!!

En nu weer verder, pffff gewoon blijven posten als je je gevoelens kwijt wilt hoor.

Mijn eerste reactie na je berichtje: Godskolere! En ik vloek niet zo gauw - al zeker hier niet! Maar ik zit hier ook even mee te shaken zeg! Er staat een witte wijn koud, nou, die gaat wel even open zeg!

PS: sorry voor het lelijke woord
Dat mijn leven nu in brokken ligt ervaar ik gelukkig niet zo, of nu nog niet in ieder geval. Zal misschien nog komen maar nu overheerst de opluchting.

Eerst maar eens -een paar nachten- goed slapen en dan de boel op een rij gaan zetten. Want er gaat wel een boel op me afkomen nu.
Wat een fijn bericht!!!!!

Ik hoop dat dit, naast dat het natuurlijk heel veel ellende bespaart, ook een symbool voor je mag zijn. Van het feit dat het, ondanks hoe klote het nu allemaal is, nog erger had kunnen zijn. En dat dat je een beetje extra hoop en kracht mag geven voor de toekomst!

Heel veel liefs!!!!!
Wat een fijn nieuws! Sterkte met de komende tijd
Lieve Desenchante, pfoe, wat een opluchting!

Wat fijn!

Hier ook iemand die de hele dag aan je heeft gedacht, en nu net lees dat de uitslag negatief is.... tranen in m'n ogen.... ik heb echt met je te doen en met je kinderen.

heel veel sterkte met alles dat nog komen gaat, maar fijn dat je in ieder geval vandaag dit goede nieuws hebt mogen krijgen
Wat fijn! Oh wat een opluchting.

Ben blij voor je, maar het blijft zo veel voor je om te verwerken.
Lieve Desenchante, ik heb je topic gevolgd maar nog niet eerder gereageerd. Ik wist eerlijk gezegd gewoon niet wat ik moest zeggen. Ik ben echt ontzettend blij voor je. Wat zul je opgelucht zijn!
O, wat fijn!!! Na dagen van diepe angst krijg je als het ware je gezondheid terug, en dat gun ik je zo!

De wereld ligt aan je voeten, lieve vrouw. Ik wens je de kracht toe om naar een mooie toekomst toe te lopen, samen met je kinderen!
Lieve desenchante,

Van harte gefeliciteerd met de uitslag.

Ik ben zo ontzettend blij voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven