Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie! Ik hoop dat je nú wordt gebeld door de huisarts (krijg je de uitslag van hem?) en dat hij hem over de telefoon geeft omdat de test negatief is!!! Ik duim voor jou en je kinderen!!!
ben net bij mijn ouders binnen om hier te eten, maar heb snel de laptop erbij gepakt, helaas nog geen nieuws.... *duimt heel hard verder en steekt hier ook een kaarsje aan*
DTEEZ!
ik duim ook nog steeds......
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik kan me voorstellen dat nieuws even zelf moet bezinken voor je viva inlicht. Goed en slecht nieuws. Goed nieuws betekent opluchting maar ook verwerking van een schok, slecht nieuws.. dat is niet onder woorden te brengen...
ik hoop zo hard dat het goed nieuws is wat op zich laat wachten
Ik duim ook hard door. En ik ben net thuis, dus ik steek ook een kaarsje aan voor je. Ik hoop zo dat je nu aan het bijkomen bent van een goede uitslag.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
lieve lieve forummers, ik ben net gebeld en de test was negatief!!!!!

Kan het amper bevatten, heb eerst stevig zitten shaken hier.

Betekent ook dat de kans voor de kinderen nihil is.

Zo ontzettend bedankt voor al jullie kaarsjes, lieve woorden, duimen, het heeft geholpen!

Love rescue me, nu beraden op de toekomst. Tjezus wat een dag.
OMG OMG OMG yes yes yes! Jeetje wat een goed bericht!
Wat een fantastisch nieuws! Je maakt mijn dag. Heb zoveel aan je moeten denken! Sterkte verder, laat het nieuws eerst maar even bezinken.
OOOOoooooooooooooooo wat vreselijk fijn voor je!!!! Wat een pak van je hart zeg.

Gefeliciteerd!!
YES!

Meid, ik hoop dat je een fantastisch leven tegemoet gaat met je kinderen!
Kippenvel en natte oogjes. Sjezus wat ben ik ontzettend blij en opgelucht (voor jou!!)

HELE DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh wat heerlijk! Wat ben ik ook opgelucht voor jou, zeg! Zie je nou wel dat kaarsjes en positief denken wonderen kunnen verrichten! Wat ontzettend super om dit te lezen!!!!
Wow, wat een ontzettend goed bericht!

Ben er helemaal van, wat hartstikke fijn!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Oh wat ben ik blij voor je!!!! Gefeliciteerd!!! Je bent de hele dag in mijn gedachten geweest, nu net de comp aangezet om te kijken of je al wat gepost had en jaaaaaaah!!! Pfoeh wat een OPLUCHTING!!!

Oh wat zal je opgelucht zijn!

Fijn zeg!
Wat een nieuws! Eentje waar je kippevel van krijgt!!! Zooooo wat zal jij opgelucht zijn zeg!! Pfoe!!!!! Maar oh oh oh wat heb jij in een spanning gezeten zeg.... Je hebt aardig wat moeten doorstaan en nog steeds....
Mijn lieve hemel, yeahhhhhhhhhhhhh!!!!! Ben echt blij voor je!!!!!! Pffhhh....
Ik heb kippenvel, van top tot teen. Tranen rollen over mijn wangen ( en dat heb ik niet heel vaak )

Wat mooi, wat fijn.

Ik wens je wel heel veel sterkte bij het hoe en wat nu met de toekomst

Jij bent een supervrouw !!!

Wauw.
Phhh YES, zit een beetje te shaken. Ik zat vanmiddag te lezen op mijn werk en heb meteen thuis de PC weer aangezet. Zit al ik weet niet hoe lang steeds te checken.

Ik ben zo blij voor je!!!!!

Hele dikke knuffel!!!! (mijn smiley's doen het niet)
Gefeliciteerd met de geweldige uitslag!!!

Idd, rustig even bijkomen.

En dan doen wat goed voor jou en de kids is.
Echt geweldig!!!!!!!!!!! Ik ben verschrikkelijk blij voor je.

En voor de komende rottige tijd (waar daar kunnen we niet omheen, die gaat er toch echt komen voor je) wens ik je alle kracht en heel veel lieve mensen om je heen.
Ehm, even denken...
Wat een ongelooflijke opluchting voor jou en je kindjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven