Gezondheid alle pijlers

Gespannen door de pil

27-10-2013 14:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slik nu bijna drie jaar microgynon 30. Ik heb best vaak last van (onnodige) zenuwen. Zou het kunnen dat ik gespannen ben door de pil?
Hoezo denk je dat het aan je pil ligt?

Heb je al eens in de bijsluiter gekeken of het als bijwerking genoemd wordt?

Ik zou het eens met je HA bespreken.
Ik kan geen andere oorzaak vinden, en ik had hier drie jaar geleden geen last van volgens mij. Kan natuurlijk ook toeval zijn.
Schildklierwaarden wel eens laten checken? Ook daar kun je je opgejaagd door voelen.
Ik kreeg er moordneigingen van komt vaker voor zei de huisarts haha
You only live twice
Ik weet niet of je dit topic nog leest maar van de microgynon 30 is het bekend dat sommigen er depressief en labiel van worden dus het is het bespreken waard.

Ooit heb ik deze geslikt maar heb echt 3 weken gehuild omdat ik mij zo ellendig voelde terwijl ik normaal nooit huilde. Weer terug naar mijn oude merk en niets meer aan de hand.
Met spoed hulp gevraagd!

volgens mij heb jij meer last van spanning en heb je meer baat bij een goede psych dan bij een andere pil?
quote:itsme1973 schreef op 10 november 2013 @ 16:45:

Met spoed hulp gevraagd!

volgens mij heb jij meer last van spanning en heb je meer baat bij een goede psych dan bij een andere pil?

Tja en wat dacht je van deze..

Gek van mezelf
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Nee zeg, ik wilde hier serieus op reageren maar nu zie ik dat jij het bent. Kom op zeg, ga hier nou niet opeens roepen dat het door de pil komt en daarmee anderen onnodig bezorgd maken. Zoek hulp voor je problemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven