Gezondheid alle pijlers

Getromboseerde aambei..

30-10-2025 15:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft hier ervaring mee?

Lekker genant dit, maar sinds zaterdag verga ik van de pijn. Ik ben echt niet zo kleinzerig, maar de pijn is bijna niet vol te houden. Maandagmacht de HAP gebeld want lag gewoon te huilen van de pijn. Heb vaseline/lidocainezalf gekregen en zakjes voor de stoelgang, hoefde niet langs te komen. Maar vandaag was de pijn alleen maar erger en kon ik langs de huisarts. Ik heb dus een getromboseerde aambei en daar kan weinig aan gedaan worden, behalve ‘uitzitten’ (uitliggen dan want zitten gaat al dagen niet)

Wie heeft dit ook gehad en/of wie heeft tips om de pijn wat te verzachten? Ik slik paracetamol en ibuprofen, maar het doet weinig. En hoe pang duurt het voordat dit kreng weg gaat, of iig geen pijn meer doet? Ik zit nu op dag 5 en zit er echt even doorheen..
Woon je eventueel dicht bij de Belgische grens? Ik denk dat de wachttijden hier toch wat korter zijn.
Kan je ook niet via spoed naar het ziekenhuis? Dan moeten ze je toch onmiddellijk (nu ja, binnen een paar uur) helpen.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Nee ik woon niet bij de grens. Maar eerlijk gezegd als ik uren google vind ik ook geen korte termijn oplossing voor de pijn die ik nu heb.. dat moet toch een keer overgaan lijkt me
Bij mij was het altijd rond de 3 weken voordat het wat beter werd.
Zoals nu, het is nog niet helemaal over maar wel veel beter. Maar het heeft toch zeker 3 weken geduurd.
Ik duim voor je dat het ook voor jou snel beter wordt.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik vind het fijn dat ik hier kan klagen haha.. m’n man is echt heel lief maar begint het ook lichtelijk zat te worden.

Net op het moment dat ik er helemaal doorheen zit, lijkt het ineens wat beter te gaan?! Net naar de wc geweest en was aan het wachten op de vreselijke pijn maar die kwam niet.
Kan niet zeggen dat het pijnloos is maar waar het eerst een 9/10 was is het nu een 5/10 ofzo?

Ben gister begonnen met curanol smeren, is dat dan toch echt zo’n wondermiddel?

Ik juich nog even niet te vroeg maar voel me wel lichtelijk optimistisch.

Hoe gaat het met jou MrsNiceGuy?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven